Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gentleman

15. 11. 2006
3
10
1924
Autor
levan

My vieme ľúbiť len tých čo nás ľúbia (alebo ani nie?? )

Raz som stretla gentlemana. Rada stretávam nezvyčajné veci. A tento ma náhodou  aj miloval.

(a možno práve preto bol gentleman) A možno práve preto som ho nemilovala. A vždy som chcela, aby mi niekto  hovoril, že mám krásne oči a milo na mňa pozeral a bral mi knihy a zaujímal sa kde som bola a ako sa cítila. A aby neprekrucoval oči keď šoférujem, v zmysle akože ženská.

Vezmem ti tašku?  z chýbajúceho ironického podtónu som usúdila, že to myslí vážne.

Si šiši? veselo som sa usmiala a nenútene pokračovala v rozhovore, aby si nestihol uvedomiť, že to prehnal.  A bola som nesmierna hrdá, že svoju veľkú tašku  nesiem sama. A vlastne by som ani nechcela niekoho, kto by mi bral tašky, ale niekoho o kom by som vedela, že by mi nepovedal, že som šiši, ak ho o to poprosím.

A rozprával mi o tom, že by som sa nemala chodiť sama po tme a mala by som sa zamykať a že dievčatá nemajú radi krvavé horory. Tie horory som nepredýchala.

Chlapci ich možno nemajú tak isto radi, len to tak  slovne  nezdôrazňujú, prípadne, ak ich majú radi, tak to zdôrazňujú viac  ako baby, ktoré ich majú rovnako radi...  

Vždy obhajujem, keď o nás hovoria, že sme slabšie a menej vydržíme (aj keď v istých veciach sme slabšie a menej vydržíme)

Vlastne máš pravdu, Luci... pozrel na mňa  zamilovane. A ja som sa tak veľmi chcela hádať.

Čo by si chcela večer robiť?  VÁŽNE chcel vedieť čo by som chcela robiť. A vyzeral žeby súhlasil, kebyže navrhnem niečo kultúrne- vzdelávacie. (a ani by frajersky nepodotkol, že on by sa rád vzdelával v oblasti kultúry môjho tela)

Žalostné zistenie, žeby mi chýbalo počuť moje pohoršené debil. Zrejme by také debil zobral dosť osobne.

 Poďme sa opiť.

Chcela som ho zbaviť totálneho predsudku, že slušné dievčatá nepijú.  Dokonca sa mi páčilo ako zmätene vyzeral, keď som to navrhla. A veľmi uvažoval, či si nebudem myslieť, že je alkoholik. Ale keď vypil štyri pivá bol rád, po štyroch fernetoch ešte radšej.

A bol citlivý. Verím, že slzy sú prejavom ľudskosti a ani tričko s nápisom BOYS DON T CRY mi nič nehovorí (možno len neviem angličtinu), ale on bol vážne citlivý.

Keď v juice boxe dohralo Sme svoji , ten pocit nesie nás.. a nejaký krčmový aktivista zakričal zreteľné ty kokot, mi so slzami v očiach hovoril o láske. A mne to prišlo smiešne. To budú  zase tie egoistické dôvody. Slzy ma dostávajú do situácie, keď sa cítim nesvoja.

A my predsa sme svoji...

A to sme sa tak pekne opili. Ta alkoholická otvorenosť, niekedy nepozná mieru.

Máš hrozne dobré vlasy.  (tak hrozné alebo dobré?) A myslela som nato, že ak nie som jeho, tak  potom neviem čia som...

Voňajú ako broskyne. Celkom ma potešilo, že ten nový broskyňový šampón z Avonu funguje.

Nie nevoňajú,  v tomto smrade by voňali akurát tak abstinujúcemu fajčiarovi. Som bola sama prekvapená vlastnou úprimnosťou, ale táto sentimentálna chvíľa mi nevyhovovala. Za iných okolností si moje poznámky analyzuje, akože čo nimi myslím, čo cítim. (a tak často nemyslím a necítim ) A zrovna túto určite neanalyzoval. A mohol.

 Vieš mne sa veľmi páčia dievčatá s dlhými vlasmi.  (A úplnou náhodou moje vlasy sú dlhé)

Aj mne. Tak to už bolo zlé, ani vtipná som nebola. Mieru slušnosti som už prekonala a milý bol aj za mňa.

Chcela som byť už v posteli (sama a v mojej), kde netreba vymýšľať citlivé reakcie na vážne témy v zafajčenom bare.

Dík za super večer.

On bol celkom fajn (a mal dobrú prácu, pekné auto a nadával iba zo slušnosti). Ani snažiť som sa nemusela.  (veď práve )

Ráno mi bolo zle a išla som sa dať ostrihať.

 

A vôbec stačilo trocha nezáujmu...                                                                                                                             

                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                                                     (a mohla som mať  svoje vlasy)


10 názorů

obluda
17. 05. 2007
Dát tip
niekde to tak trochen skripe, ale inak sa mi to paci

levan
08. 05. 2007
Dát tip
Tak tak, mila sophie, asi to bude tak ze sme rovnake, alebo aspon podobne... a podobne veci sa ludom deju :)

sophieJ
08. 05. 2007
Dát tip
Lubilo sa mi.. styl i obsah i pointa a aj potvrdenie davno znamej pravdy, ze sme vsetky rovnake:) Mas moj tip.

zaujímavá vec...nie môj štýl...dobrý záver;)

..oponenti sa najdu vzdy... ..vacsinou staci odpovedat stylom skus si to... ...to zabera..usmev...

levan
15. 11. 2006
Dát tip
no jo, ale urcite by sa nasli nejakí oponenti ...

..nemyslim si ze sa pise lahsie...

levan
15. 11. 2006
Dát tip
Neviem, asi keby som prilis chcela, by som napisala aj inym stylom, ale tento sa pise (alebo cita)lahsie :-) (-diskutabilne :-)) ) Ale k veci.. ze dik :-)

levan
15. 11. 2006
Dát tip
Neviem, asi keby som prilis chcela, by som napisala aj inym stylom, ale tento sa pise (alebo cita)lahsie :-) (-diskutabilne :-)) ) Ale k veci.. ze dik :-)

..ten styl aj forma priamej veci mi z dialky niekoho pripomina..ale nepoviem koho...lebo mi vsetci povedia ze mam privysoke ego..usmev.. ...ale k veci... ...bolo to slusne..napisane...taka lajtovka... ...nic vazne neriesila proste som sa len nechal unasat..fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru