Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

host

22. 09. 1999
0
0
2092
Autor
slavek

Tak už nestůjte za těmi dveřmi. Já stejně celou dobu vím, že tam jste. No netvařte se tak provinile madam. Tady už nemůžete našlapat, nemusíte se zouvat. Ne, nezlobím se, že jste tady, čekal jsem Vás. Zdržíte se? Hm. To jsem čekal. No tak se posaďte. Ano třeba sem na to křeslo. Jak daleko? No tak si sedněte třeba až ke mně. Je to lepší? No jak pro koho. Dáte si něco k jídlu? No já se jen zeptal. Tak už jsme zase spolu. Staří známí se sešli. Nedá se říct, že by jim spolu bylo dobře, ale dobře už se znají. Až moc dobře. Já a paní Samota....
Je to zajímavý........ madam Samota, která se nemusí zout, protože by už stejně nemohla více našlapat.... ......na podlahu, nebo do Tvého já ?? Dalo by se více rozepsat, skutečně vést dialog s onou madam a tak na druhý straně v posledním odstavci bych použila Tvou poslední větu...... byla by to pecka !! Nápad je skutečně dobrý, jen ho víc zpracovat.

slavek
01. 05. 2001
Dát tip
děkuji Ti nebyl to nápad, byl to pocit :-)

mike
25. 04. 2000
Dát tip
No to je taky fakt

slavek
20. 04. 2000
Dát tip
no ono povídání se samotou příliš samoty nezbaví..

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Taky ji znám. Ani nevíš, jak dobře. Já ale nemám takový štěstí jako ty - já si s ní povídat neumím. Ale ty, když už si s ní povídáš přeci nejsi tak sám, nebo ne ?

Špuntík
23. 09. 1999
Dát tip
Slavku, to je dokonalý, i když já už přibližně něco přes rok a půl nevím, co je to samota, ale tohle je opravdu hezký, takový, že člověk neví, co má čekat...a ten konec je skvělej....opravdu skvělej...

Rivka
23. 09. 1999
Dát tip
Dokonalý to není... Nemůže být...
Čímž se nevyjadřuju k dílu:-) Škoda že na inetu není slyšet potlesk:-)

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
Děkuji Vám všem.
Pech: popovídat si s ní. To dělám. Už s toho skoro šílím.
Špuntík: k dokonalosti to má daleko. Už pro to, že je to ze života.
Rivka: Je slyšet. Od Tebe moc těší.

zámek
23. 09. 1999
Dát tip
... pěkné ... Slávku, máš pocit, že život není sám o sobě dokonalý? Asi nikdo z nás nepoznal všechno. A to je na tom to krásný, ne?

Víš, že i když nejsem sám, někdy bych opravdu rád samotu vyhledal? Co znamená JEDEN, co znamená DVA ... TŘI ... může někdo
z nás říci, co je nejlepší ? Vážím si samoty, i když ji někdy proklínám ...
... ale ... Tobě děkuji Slávku. Pomohl jsi mi.

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
zámek: pomohl? Opravdu? Pak i Ty jsi pomohl mně. Samota. Nemůžu říct, že bych si jí nevážil, ale přesto jí nemám rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru