Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě věže

15. 11. 2006
4
6
2094
Autor
JirkaS

.....

Ležel se zavřenými víčky Skrze pootevřené okno slyšel že dole na ulici je nějaký chlápek a cosi hlasitě vyřvává --- Mrtvola sedící na pelesti se na chvíli vzbudila Sundala si červený štítek z palce u nohy obtáhla písmenka a pověsila ho zpátky na postel Potom se ztěžka usadila a opět usnula Vzal si knihu a otevřel ji v místě kde byla záložka Byla to silná kniha Bojoval se Spartakem bojoval s celým Římem přerývavě dýchal Čtení ho vyčerpávalo Po zpola obsazené šachovnici uprostřed stolu pochodovaly mšice ve vojenském šiku směrem k mladému tulipánu --- Dole pod okny stál pořád ten chlápek Z pod zavřených víček slyšel jak řve: „Bůůůůh nás nemůže mít ráááád protože pokud by nás měl ráááád tak by nás zabííííjel už jako malé děti“ Mrtvola sedící za dveřmi se opět s bolestí napřímila (stále totiž hrála o dvě věže) ...

6 názorů

Milly
24. 11. 2006
Dát tip
hm..., vidím v tom, že někdy se lidi až moc pořád za něčím ženou, ale možná se pletu........

malá*
16. 11. 2006
Dát tip
* paráda

Print
15. 11. 2006
Dát tip
Uf*

Háber
15. 11. 2006
Dát tip
*

Rabb
15. 11. 2006
Dát tip
kolik v díle vystupuje postav? blbá otázka, co?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru