Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

End of the power.

22. 09. 1999
1
0
2549
Autor
slavek

No, recharge..

na římse stojím, a chtěl bych létat. Pádu se bojím, však nechci čekat, na další bolest. Nad hlavou ptáci, vítr v hlavě šumí. v rádiu Máci, někdo jej tlumí. konec rozptýlení. Proč slézat dolů, lepší je skočit, po řadě bolů, konečně - skončit. rovnou do ráje. Možná tam kdesi, konec je všeho, vyberou dresy, moje i jeho, vymizí tvary. Teď hrají techno, někdo křičí z pavlače. lež je to všechno, klepu do počítače, radši bych létal. Dar ptáků, jen na den mít. proti bolesti lidské být nestranný jen na den, chci otupit, a za hlavu hodit, život pos.....
slavek
13. 10. 2005
Dát tip
no co se dá dělat. Já mám určitý bloky - to víš - starší generace :) A co je u tebe nového kamaráde?

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
Slávečku, báseň je opravdu krásná, má sílu, pere se jako lev mezi ostatními, a zvítězí, JAKO TY!!!

slavek
01. 10. 1999
Dát tip
Bibuško, vítězství? To nehrozí.. V nejlepším případě remíza. :)

B.Ezejmenij
28. 09. 1999
Dát tip
letět
jen pár sekund
letět
domů
nechat nás tady ?
Zůstaň s náma
Ty jsi část síly
přijmi část naší...

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
B.Ezi: děkuji

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
B.Ezi: děkuji

Print
23. 09. 1999
Dát tip
Máš mnoho darů, Slávečku, máš jich tolik, že je rozdáváš, aniž o tom víš. "Pouštíš chléb svůj po vodě..."

Špuntík
23. 09. 1999
Dát tip
Ty rozhodně nejsi na konci sil...

Rivka
23. 09. 1999
Dát tip
Není co bych mohla dodat, takže dtto Print...

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
technická.. ve třetí sloce slova skočit a skončit mají být opačně...
Print: možná. A nebo už všechny došly.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru