Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Díra v hlavě

06. 04. 2001
4
0
3841
Autor
Merle

Mám v hlavě díru. Je prázdná, veliká, a úplně, úplně černá. Díra... Vsává mě sama do sebe. Víc, víc, a možná ještě trošku. Lačně vtahuje všechny moje myšlenky. Nebráním se, už nemyslím, že můžu. Už nemyslím. A když spolyká celou moji hlavu, mlsně se olízne a řekne: \Ještě\. Málo jí bylo myšlenek, teď smyšlenky mi požívá. A já smyslím, smlslím... jako o vývod. Hrozná, hrozná, HROZNÁ díra! Červí možná... čert ví. A moje hlava třeba na druhém konci vesmíru shlédne nespočetné zázraky. A nebo taky prdlajs. Nedohlednu v nekonečno (ani k špičce nosu). A jak taky, když bezhlavě si velbloudím s černou dírou na krku? Jen škoda zmizelých myšlenek. Třeba bych pak věděl, proč té díry tvar, se tak dívně tváří...
UfoTofu
04. 04. 2003
Dát tip
Opravdu to zní jako sci-fi. A nebo taky prdlajs? Kdo ví. Ale mě se to líbilo celý od začátku až do konce.

Čolito
27. 08. 2002
Dát tip
dobrý

Merle
24. 04. 2002
Dát tip
Zdenda: to je zdůraznění pasivity, navíc je to součástní ustálené fráze - sám sobě

Beata
07. 01. 2002
Dát tip
moc pěkná, první dvě sloky skvělé, hezké hraní se slovíčky a náladou :o)

Mamba
26. 05. 2001
Dát tip
lepší než startrek...sss...

clovrdik
18. 04. 2001
Dát tip
Pěkná báseň, zejména pak první dvě sloky, v tom se shodnu s předkritikama. Černé díry a červí díry .. :-)) pěkné přirovnání.

ulita
13. 04. 2001
Dát tip
první dvě sloky - a v nejlepším přestat...ale i tak jsem mile překvapená!!

Falka
09. 04. 2001
Dát tip
:o)) (Lituješ víc spolykaných myšlenek a nebo smyšlenek? ;o)

Miroslawek
09. 04. 2001
Dát tip
důvodně neodůvodněně nelíbí

Yeziiinka
08. 04. 2001
Dát tip
Z nejlepších! *****!

Stevenson
07. 04. 2001
Dát tip
asi už mi tou dirou vypadlo to centrum porozumnění..dírám v hlavě..leda tak te Papouchově..))

Tynic
07. 04. 2001
Dát tip
Ten chlast tě jednou zabije ! ;o) Myšlenky jako sušenky....? :o)

JiKo
07. 04. 2001
Dát tip
Tímto se in memoriam omlouvám Kurtovi za zkomolení jeho jména :-)

papouch
07. 04. 2001
Dát tip
Kurt********************

Dantte
06. 04. 2001
Dát tip
No,tak tomuhle říkám sci-fi..!!Pokud Ti to díru jen malinko "zatáhne" tak věz, že já od pondělka nespal a mám pocit, že mi hlavu někdy vylil olovem...takže nějaká "díra" požírající se smyšlenkami i olovo by se....hodila... Líbilo se mi to ...fakt že jo..:o)

Dany
06. 04. 2001
Dát tip
Tento problém vyřešil nejlépe sv. Bernard ... dlouhým ostrým nožem ... o samotě ...

Bacil
06. 04. 2001
Dát tip
První dvě sloky *****, pak už mi to připadá spíš jako natahování. P. S. Znáte Plíhala? Máme doma ve sklepě/malou černou díru/na co přijde sežere/v ničem nezná míru... (jsem si tak na to vzpomněl, nekamenujte mě).

Ber
06. 04. 2001
Dát tip
Proč se tak tváří černá díra jistě postihla ji rýma dostala virózu a černý kašel kdyby jí jen Merle našel nemusela sežrat jeho promyšlenou hlavu a teď by nemusela ani do ústavu...checht už mlčím

rire
06. 04. 2001
Dát tip
Ber :)))) Merle :)))) kdyz ja se zrovna koukal na nektere tvoje fotomomentky to se fakt neda popsat jak se tu valim smichem.... VIDIM jak se tvaris! :)))))))))))))))))) *

Teleskooo
06. 04. 2001
Dát tip
dívně tváří:o))))))))))))))))))))))))))))))!!! aneb - ty ženský tě prostě zničej...já to říkám pořád!

papouch
06. 04. 2001
Dát tip
Já jednou ráno vstal, jdu k zrcadlu a koukám.... mám v hlavě díru..... 'xem přestal zívat a díra zmizela........ .-)

Janis
06. 04. 2001
Dát tip
..merlíku...nelákej!! :):):):):)

inventor
06. 04. 2001
Dát tip
bezva!!!!

Vojtek
06. 04. 2001
Dát tip
černá díra je nekonečně hmotná.....tudíž bys ji neunes :-)))

JiKo
06. 04. 2001
Dát tip
Curt Cobain jednou šel po ránu k zrcadlu a .. v hlavě díra...hm:-) Hmm tak blbůstka?

Janis
06. 04. 2001
Dát tip
Jikoušku.....Kurt! amen :)

ruby
06. 04. 2001
Dát tip
jeee jiko:-( ted to bude zrovinka 7 let ach jo...ach jo. merli basnicka je dobra, na tebe hodne lehounka zda se mi, ale zas i ja se v ni muzu orientovat. ale bacil ma pravdu zacatek je vazne svezi a pak ne ze by se to vleklo ale je to porad stejne svezi moc dlouho.

Mythus
06. 04. 2001
Dát tip
eeevvvvvvvvvv!

Jochanien
06. 04. 2001
Dát tip
hihik hýk:-) píp mňaukik, vrůůk

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru