Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

16. 11. 2006
6
45
3568
Autor
pepička15

Město je zahaleno do smogu

a já do ovčího rouna;

jen červená světla a věžácích udávají

tón dnešního večera – zataženo…

 

Koukám se z okna, popíjím grog a přijdu si stejně jako ta červená světýlka, která tolik připomínají maliny zapomenuté na keřích, jejichž listy pokryla podzimní jinovatka. Jsou slyšet kostelní zvony svolávající anděly ke společným modlitbám. Tak ráda bych se za nimi rozletěla, ale nemohu. Má křídla jsou ještě pořád slabá a neunesla by mne…

Klekám si na zem a začínám se za Tebe modlit:

 

Otče náš, vyslyš teď prosby mé,

Jež vysílá smutné srdce mé.

Víš, že jen o něm se mi zdá

Jak ve dne tak i v noci…

Vykonej vůli svou ještě dnes,

  netrpí za moje činy.

Seber mi křídla a volnost dej snům

Či uveď nás oba v zapomnění…

                                                            Amen

 

Ne, ještě nechci otevřít oči… Tma, jež je všude kolem mne, mi vyhovuje. Můžu si tak lépe představit Tebe. Tvé oči jak dva uhlíky… Právě kvůli nim jsem si polámala křídla, když jsem se za Tebou otočila a spadla z nebeského kůru. Všiml sis mého pádu…

Škoda, že andělé nesmějí

milovat

tak jako lidé…


45 názorů

Chiméra
05. 12. 2006
Dát tip
....Ty si andel...***

Rían
25. 11. 2006
Dát tip
těžký to úděl :D

pepička15
25. 11. 2006
Dát tip
rían: holt se vzájemně strašně moc ovlivňujeme... ;o)

Horavin
25. 11. 2006
Dát tip
To je dobře, že se dneska ještě vyskytujou něžný básničky. t

Horavin
25. 11. 2006
Dát tip
To je dobře, že se dneska ještě vyskytujou něžný básničky. t

Anyz
25. 11. 2006
Dát tip
zuzi andele vas urcite obklopuji:o)

Rían
25. 11. 2006
Dát tip
zacina me dostavat, ze my nejenom se chovame podobne, myslime podobne, ale kdyz pisem tak nas dost casto napadaj stejny veci(asi je to tim ze se deptame navzajem) ale kdyz jsem to tedkon cetla znova a soustredila se na motivy, tak presne vidim to co mam taky davno nekde napsany:))) treba to z tema zlamanejma kridlama...a vsudypritomni andele,,,nejak nas to silene obklopuje :)))

Kaczenka
24. 11. 2006
Dát tip
uch evi, nejak nevim, co si mam myslet...je to..ovlivneny vsim, co se ted kolem nas vyskytuje, co probirame ve skole, jaky mas problemy a tak..jo, moc se mi libi veta: "Tvé oči jak dva uhlíky… Právě kvůli nim jsem si polámala křídla" je to...nemusi to byt oci, proste kvuli TOBE jsem si polamala kridla, to jedine, co me dela mnou-andelem... krasny... jinak...opet mam pocit, ze v tomhle dile se vyskytuje spoustu motivu, ktery se ti nahromadily v hlave za tu dobu "pisemne abstinence" a ted si je tam prskla vsechny, i kdyz by vydaly na vic del a mohly by dostat vic prostoru..ale muze se to brat tak, ze to naopak vyjadruje tvou rozharanou dusi...prave proto mozna ten smog ve spojeni s andely...

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
;)

pepička15
19. 11. 2006
Dát tip
rían: ještě jednou díky:o)

pepička15
19. 11. 2006
Dát tip
rían: ještě jednou díky:o)

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
to jo ...ale jinak je to fakt moc moc pekny:)

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
pravda, s nazvem mivam taky dost problem,,,tohle je takovy ze to neublizi (sice moc nepomuze, ale ten vnitrek to vynahradi:))

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
ha sorry, asi se mi zblaznil comp,,,neni to tak dulezity,aby to tu bylo 4* :D tak o tom zkus jeste popremejslet,,,:)

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:) jinak muj nazor znas

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:) jinak muj nazor znas

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:) jinak muj nazor znas

Rían
19. 11. 2006
Dát tip
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:) jinak muj nazor znas

Anyz
19. 11. 2006
Dát tip
ohoho evi nemyslela sem že tam ty andělé vaděj to ani trochu ne jen mi prijde ze je to tam spatne vysklonovane je ja na andeli nedám dopustit:o)

Krááása, smekám...

Anyz
18. 11. 2006
Dát tip
chm evi vcera sem te teda tam moc dlouho nevidela no:o( hm nevadi no k tomuhle dilku toho asi napisu vic myslenka kterou v tom citim se mi libi moc a moc mam asi rada tvoje myslenkovy pochody:o) pak ale mam trosku problem s nekterejma vecma ktery k tomu urcite patrej akorat ja k nim nemam moc dobrej vztah dyt me znas misto ovciho rouna bych se radsi schovala do velkyho svetru ale samozrejme to ovci rouno patri k andelum modlitbam apod. jen červená světla a věžácích tady by asi misto a melo byt neco jinyho?:o) a tady svolávající anděle andeli? ale tak mozna ne treba je to nejake umelecke zpracovani ta modlitba se ti povedla je proste takova fakt jako modlitba no a samozrejme nektery tvoje obraty sou nadherny Koukám se z okna, popíjím grog a přijdu si stejně jako ta červená světýlka, která tolik připomínají maliny zapomenuté na keřích, jejichž listy pokryla podzimní jinovatka. Škoda, že andělé nesmějí milovat tak jako lidé… a tohle :o)

Exprint
17. 11. 2006
Dát tip
Mě to oslovilo..A to jsem navíc ještě ospalý.:)*

balsiker
16. 11. 2006
Dát tip
A já jsem asi mrtvej. No ale tak co z toho. Nic.

balsiker
16. 11. 2006
Dát tip
Tak pak to nebude úplně ztracené.

balsiker
16. 11. 2006
Dát tip
To je prosté. Je to prázdné, prázdné a zase prázdné.

balsiker
16. 11. 2006
Dát tip
Hm, tak tohle je docela hrůza. A to jsem navíc ještě ospalý. No tak nic.

Nickyx
16. 11. 2006
Dát tip
:) libi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru