Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemoc a strach

20. 11. 2006
0
7
1334
Autor
Čočkin

Nemocná, znavená,
medvídka v rukách.
Bolestí ztrápená
umírá v mukách.

Úsměv na tváři snaží se vyloudit,
moc ji to nejde.
O člověka míň, nelze ji nahradit,
co na tom sejde.

Drbe si ruku, a to až do krve.
(To asi ňáká zákeřná vyrážka.)
Vždyť je jí málo, šest roků teprve.
Smrt je jí blíže, čeká ji porážka.

Musíme ji zabít, jinak se virus dál bude šířit.
Dál mluvte o lidskosti, to je náš cíl, je třeba mířit.

Malá holčička drží se medvídka. V očích má strach.
Bojí se, protože prah domu jejího překročil vrah.

Nemocná, znavená,
medvídka v rukách.
Bolestí ztrápená
umírá v mukách.


7 názorů

pivnik
08. 04. 2007
Dát tip
to je strasne smutny!!! Sakra, proc jsem to tedka cetla.. grr.r.... :(

Honza_Princ
21. 11. 2006
Dát tip
hrubý je to rap di s tim do ulic ale moc nečekej

Čočkin
20. 11. 2006
Dát tip
No jo, když já jsem tak línej psát dlouhý věci, který stejnak nikdo nečte. Proto píšu "básně", kde se musím vyjádřit na malém prostoru. Nerad níčím lesy.

mortecino
20. 11. 2006
Dát tip
tyjo, jak nějaká scifi. já myslím, že básně neumí tyhle "hluboký" věci obsáhnout. nebo je to hodně těžký. radši napiš nějakou filosófickou esej o tom, by ti možná šlo

Čočkin
20. 11. 2006
Dát tip
No ona je nemocná nevyléčitelnou nemocí, ale zemře kulkou vraha najatého vládou (nebo nějakou tajnou službou), aby se ta velice nakažlivá nemoc nemohla šířit. Ta už není v rakvi jedou nohou, ale oběma. Jde o to zda ji zabijeme či necháme v "klidu" zemřít. PS: všimněte si prosím dvojznačnosti (dvojvýznamovosti slova porážka) a dvojvztažnosti TO JE NÁŠ CÍL, které jde vztáhnout jak na předešlou tak i na následující "větu". (V prvém případě to má zastřít zabití dítěte kecma o humanitě apod.) Dík za kritiku. Spíš jsem čekal vítky ke struktůře textu (k různým typům veršů a k různým počtům slabik, že to nemá jednotnou strukturu.) Ta báseň má bejt srdcervoucí. Ale doufám, že jako citové vydírání to bude působit jen na někoho. Nerad bych, aby to citově vydíralo všechny čtenáře. Nejsem žádný vyděrač! :)

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
..nene, todle je moc...připadá mi až vyděračský---jako ty "kdysibilbotrdy"... DEJTE MI, PENÍSKI, MAM LEUKEMYJY"... schválně s hrubkama...já bych se ani tqady nevzdával nějaký nmaděje, dycky se dá mněcvo dělat, a todle neni nemocná, ta už je 1 nohou v rakvi teda, neuraž se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru