Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chutˇ barev

07. 04. 2001
6
0
1456
Autor
Helene1

Chutˇ barev Cítíš někdy též barev chutě ? jak chutná třeba červená..? po růžích, slunci , něžně, krutě ? a co pro Tebe znamená ? Pro mně k ní patří louky vůně a tráva vzrostlá do pasu horečka rudá, když se stůně na lásku, něhu, na krásu.. A co třeba o modré chuti ? té co nám věrnost slibuje a šeptat sladká slůvka nutí .. kam prijdem.. když se miluje.. Co zelená Ti připomíná ? naději, či přírody chrám?.. či barvu veltlínského vína co slíbilo ji tenktrát nám.. Všechny ty barvy duha měla když chvěla se nám ve vánku škoda, že už jsem zapomněla co vše mi šeptal do spánku .. Vím, že Ty sám si nevzpomínáš na naši lásku, naději jinou zas duhu plně vnímáš, naši zapomenˇ raději… Ne, nehledám na Tobě viny a ani u mne jich snad není, tak proč tedˇ padá do krajiny šedá, ..opony Zapomnění …
Bacil
09. 04. 2001
Dát tip
Víno bych raději veltlínské než vetlimské, ale jinak tip.

rire
09. 04. 2001
Dát tip
* moc hezký a Bacil mě předběhl, taky mě veltlínské chutná víc :))))

Helene1
09. 04. 2001
Dát tip
))))))))) tomu rikam podnetna a konstruktivni kritika.. DEKUJI.. a uz se opravuje..

rire
09. 04. 2001
Dát tip
a ještě pořád to není opravené :)))))))))))))))))) když všecko ostatní je proste bezwa :))))))))))

rire
09. 04. 2001
Dát tip
a teď už jo :))))))))))))))

Funda
08. 04. 2001
Dát tip
Helene1: Rozhodně souhlasím.

Funda
07. 04. 2001
Dát tip
Opravdu jsem si pochutnal. Osvěžilo to moji duši, a uvedlo ji to ve stav přemítání, proč se občas z lásky stává pouhé zdání. Ťap.

rs232
07. 04. 2001
Dát tip
Všechno je nádherné ale závěr je smutný.Já necítím šedou když něco končí.T.

Litochowitz
07. 04. 2001
Dát tip
Tisíce chutí, tisíce barev....

Helene1
07. 04. 2001
Dát tip
Diky za precteni..i libeni. Nebyt semtam smutku.. nepoznali bycho pravou chut RADOSTI, nebo se pletu?))

Mythus
07. 04. 2001
Dát tip
milujem takéto básne! Poniekedy sa mi zdá, že v smútku je krása, že keď sa trápiš vidíš všetko inak...je to dobré na tvorenie....hehe.... ďakujem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru