Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duverivost

23. 09. 1999
1
0
1865
Autor
Lalinka

Rekla bych rymovana uvaha.. ?!?
No to je fuk, proste jsem Vam tu napsala par slov, ktere pro me mely jisty otaznik ...

rada bych se zeptala, jaky je Vas nazor na mou posledni otazku.. je chyba, ze davame nespocet sanci, protoze milujem..?

... splyva, ale pomyji srdce jeji je ukonceno ted tady a zitra zas tam, jednou boli, jindy posili a my zas a zas verime - znamym to pohadkam. "jeste jednu sanci" - ale je jich tisice, protoze verit chcem... ... a zas ubehnou mesice a stejne opet podlehnem... ... podlehame, kdyz milujem... je to chyba..? Je treba se ptat.. je chybou, ze milujem..? Myslim, ze ne.. pro lasku prece existujem...
Moonlight
13. 02. 2003
Dát tip
souhlasim s Drakkanem. Ten druhy najde odvahu se rozejit a pak to vy ocenite, ale az o hodne pozdeji.

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
Nidky se nevzdávat.....i přes tu bolest......protože pokud už to dál nepůjde, tak to pochopí ten druhý a ukončí to...do té doby...jsem ochoten dát tisíce možností...protože jestli mě ten druhý miluje a ví že se trápím ukončí to sám.....a jestli ne, tak se bude snažit milovat mě co nejvíce....

Gimli
18. 07. 2000
Dát tip
Láska je to pro co bysme měli žít. Nemilovat = nežít !!!!!!!

Merle
24. 09. 1999
Dát tip
Jak pro koho, jak jaká. Taky jde o cenu. Celkově obecně většinou jo.

Datin
23. 09. 1999
Dát tip
Kdybychom nemilovali tak nežijeme...

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
chyba, nevím. Asi ano.. Ale přesto ji milionkrát a jednou udělám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru