Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čepel

23. 09. 1999
1
0
1502
Autor
slavek

cítíte to? Zařezává se hlouběji a hlouběji a přesto bez kapky krve. Jen s hromadou slz.

Ač spolu, vlastně sami. Břitva vynucené společnosti. Čepel doteků bez citu. Oheň, jež spaluje duši. Oheň milování bez lásky. Prázdnota vyschlé studny. Hodnota v zrncích písku. Verše bez rýmů, bez rytmu. Tma, stín, bolest a smrt? Ne, je to horší. Život.
AHED
29. 09. 1999
Dát tip
Jako všechno tohle, a přesto je to stále okolo nás...před chvilkou jsem právě nad tímhle přemýšlel...že život je svině, to už všichni víme, že nám toho hodně dává a spoustu bere a když už si myslíme, že jsem nahoře, obyčejně se scháníme po padáku. Jenže to není smysl života. Není a nebude. Tak sakra, řekne mi už někdo, kde je vlastně ten smysl života? Chtěl bych se před postavit, svlíknout se do naha a naplivat mu do očí...

slavek
29. 09. 1999
Dát tip
co je smyslem života? Možná jen hledání smyslu. Nic víc. Nic míň

Mamba
24. 09. 1999
Dát tip
... jako vejce bez skořápky...nebo beruška bez nožiček (ne , to je brutální. Raději to první).

slavek
24. 09. 1999
Dát tip
jako motýl bez křídel, jako kniha bez listů.

Print
23. 09. 1999
Dát tip
Kdybych tě neznal Živote, Slávku...

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
Printe: možná neznáš... :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru