Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smysl

23. 09. 1999
0
0
1875
Autor
slavek

when a batery is empty.

chci vstávat vedle Tebe, vždyť samota tak zebe, a chci Ti plakat v náručí, bez Tebe srdce netlučí, bez Tebe jsem na nic. Kolem hlavy svatozář, neozáří mojí tvář. Já milionkrát zhřešil jsem, když běžel marně za hlasem, jež naději dával. A po té z kořenů vytržen, ze společnosti vyvržen, pro rozdílnost tak okatou, do hlavy tlučen lopatou, špíny a kalu. Tak cit byl z duše vytlučen, jen do stýskání oblečen, utopen v sebelítosti, marnosti, ve zlosti, marně hledám smysl.
slavek
30. 09. 1999
Dát tip
Galax: Galaxíku, to je tím, že je neumím číst. Jenom trochu psát. A není na nich nic skvostného. Spíše citové výjevy. Nic víc, nic míň.
Přesto Ti moc děkuji.

Anonym
29. 09. 1999
Dát tip
Slávku, to je skvost, takhle kdybych uměl psát. Proč jsi mi nepřečetl nějakou z tvých básní, když jsem byl v Praze.
GALAX

slavek
24. 09. 1999
Dát tip
kdo? Láska.. Všichni a nikdo. Já sám. Jeden.... Však víš.. :-((

zámek
23. 09. 1999
Dát tip
... znám to ... a nechci, aby se to znovu opakovalo. Slávku, jak rád bych ti pomohl otočit minci ...
Ale píšeš ... díky Bohu ... piš ... piš ... piš ... jsi sám sobě králem. Ty můžeš.

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
Zámku, Ty pomáháš. Nechci abys to znal!! Chci být jediný, kdo to zná, musí-li vůbec někdo. Proč i druzí mají trpět?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru