Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenkové pochody

24. 11. 2006
1
1
1705
Autor
Jolana19
Chtěla jsem najít na netu nějaký recept na vánoční cukroví, pokud možno dietní, už to samo o sobě je velká pitomost, ale co zázraky se dějí, tak proč by nemohlo existovat nekalorické cukroví :-). Projíždím si takhle příslušné rubriky, (no co jiného bych taky v práci měla dělat, hele ještě jsem slušná, mile se usmívám a sedím na přidělené židli, práci mám hotovou tak co, není moje chyba, že neumí využívat mých nesporných kvalit, pracovních samozřejmě) a receptů je plno, stačí zadat příslušné slovo a vyjede jich kvantum, ale všimla jsem si, že bokem se krčí ozdobná vyřezávaná dýně a pod ní nenápadný nadpis Jak si říct o dobrou večeři, klikla jsem na něj a ocitla se ve světě pohlednic. No těch je snad víc než těch receptů. Jo, pošlu Ti nějaký, nějakou blbůstku, co rozesměje, neurazí, případně ji můžeš poslat dál, takže taky pokud možno neutrál. Hledám, projíždím, listuji, selektuju, vyřazuju, rozklinkávám, teda povím ti to je dílo. Dobře vím, že nápad mě musí cvrknout do nosu, že to musí být láska na první pohled, že tam musí být jiskra, náboj, že mi musí zacukat v koutcích, aby to stálo za řeč, ale to čím procházím je nuda, jistě slušné fotky, ale šarm, esprit, no prostě šťáva tomu chybí. Ani ženský, to navíc není neutrál, auta taky ne, doprdele fakt by mě zajímalo proč mi neustále sjíždí oči doprava. Ne nešilhám. A nepotřebuju návštěvu očaře. Skoro bych řekla bohužel, protože pokud mám oči v pořádku a zrak mě neklame a smysly taky ne, tak už asi minutu zírám do pravého rohu obrazovky, jistě návštěva dobrého psychiatra by to jistě vyřešila a kde brát a nekrást, no babo či dědku raď. Je tam pohled – pozice Kamasútry. Rozhodně se to teda týká všech, to abych třeba někoho neošidila :-), žádný auto, vyvinutý prsatky či přeslazené úsměvy dětiček či kočiček. No to by se rozhodně dalo poslat. Ty brďo copak ti to můžu poslat ?! Jak by to vypadalo!? No? No třeba by ses i poučil, teda v tvým případě docela úspěšně pochybuji :-), a rozhodně ne proto, že by si byl ... hele tohle nebudeme rozmazávat.Jak by to vlastně vypadalo? Proboha nad čím to uvažuju, dopoledne v kanceláři plný lidí, kteří si naivně myslí, že zpracovávám hodnocení měsíce, teda nevím kdo z nás je větší cvok, jestli já nebo oni? Ale ono je to vcelku jedno, teď mi v hlavě leží? Pozice a rozhodně ne pracovní. Myslím, že mrknu na další a není jich tam málo, opravdu ne :-). usmívám se nad rozborem hospodaření, jistě, myslím, že větší cvoci bude moje okolí, teda pokud si to myslí. O čem byl ten článek co jsem nedávno četla? No jistě, že o sexu, proboha o čem jiném taky, za chvíli z toho prostě zblbnu, naprosto dokonale. Už si vzpomínám psalo se tam o tom, že když člověk zhubne zvýší se jeho sexuální apetit a já zhubla fakt hodně, skoro 30 kilo. Diagnóza je na světě, ale našla jsem řešení daného problému, jdu hledat na net recepty na vánoční cukroví a rozhodně nebudou dietní. No a Ty? Prostě ten obrázek, co mě zaujal na první pohled nikdy nedostaneš, aspoň teda ode mě, i když kdo ví  ;-), případně s dodatkem neber si to osobně. No u pozic vážně dobrý, fakt že jo.
 

1 názor

Nickyx
24. 11. 2006
Dát tip
dilo dava, co slibuje, i kdyz bych odstranil chyby...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru