Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zas a znova

23. 09. 1999
0
0
1568
Autor
slavek

milovaná rutina všedního dne.

Zas procházím se po pokoji, usednu k počítači, a budu brouzdat po netu. Zas tlachám o ničem, a směji se s pláčem v duši. Veselá, tupá loutka. Zas ležím na posteli, tak strašně sám. Tak strašně bez lásky. Zas usínám, zavírám oči, nechci se probudit.
kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Slávečku, zamyšleně ostudně jsem tě ošidila o jedno r v tomorrow a ještě jstem tě poslala nakupovat namísto bye - to by sis toho pospaníčka moc neužil..

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
Ale Kačenko to je v pohodě, hlavně, že si rozumíme.. :-)

Print
23. 09. 1999
Dát tip
Ale ráno roztáhneš krovky a vyletíš!:-)

kačka
23. 09. 1999
Dát tip
Vidíš, vidíš, a to jsi ji odháněl.. však ona si to třeba ještě rozmyslí, potěšit tě, políbit tě, kde se zas cárá tak dlouho? Asi nakupuje, buď rád, že ne za tvoje .. trochu se prospíš a ráno se ti sesype utahaná k nohám. To víš, dá to fušku prolítat celý svět a každého z nás uspokojit. Někteří jsou neodbytní. Tak pac a pusu a dobrou..
see you later, maybe tomorow, buy .. spi sladce

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
maybe... who knows?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru