Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nečekaný konec

25. 11. 2006
20
33
5997
Autor
Dolfiness

Přišla myšlenka a dala jsem jí tvář slov...

Oči se mi rozšířily

Úžasem

Nečekaná změna

Lampa rozsvícená

Zhasla jsem

 

Najednou nic není

Ani posvícení

Ani teplá skrýš

Tolik tolik lásky

A pak se to změní


33 názorů

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
***

Ostrich
01. 12. 2009
Dát tip
Posvícení se mi právě v té dvojznačnosti zalíbilo. Překvapení z toho, co to v nás jsou a jak fungují emoce. Rozsvítí - a klidně zhasnou. Když se ti to stane víckrát, porozumíš vnitřnímu chaosu v nás, motoru dějů, jejichž jsme více obálkami než kormidelníky. Láska není stav a pocit. Je to děj. Růst. Má odlivy a přílivy, zimy a léta. Jak moc může vydržet? Vydrží, je-li stále kam růst, neexistují-li hranice. A poznání sebe sama, poznání druhého je nekonečné, snad kdybychom měli tisíce životů, ale v jednom? K těm hranicím se nepřiblížíme ani na dohled. Ovšem strach o sebe bývá silnější než láska. Míváš už strach z toho, jak je to snadně pomíjivé? Nebo jsi stále v úžasu, podivení, v upřímném zkoumání vlastního osudu?

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
ten konec bych upravil,je jen muj nazor jinak fajne,mas tippppppp

clovrdik
01. 09. 2008
Dát tip
dobře napsaný, takový skoro syrově životní, řekl bych

Grainee
04. 05. 2008
Dát tip
líbí :o)

Dolfiness
15. 04. 2008
Dát tip
:))

ludo
15. 04. 2008
Dát tip
cítim v tom autentický prežitok, je to fakt dobre, už pred nejakými hodinami som ti dal tip, paci sa mi to, dal by som este jeden tip, keby to šlo

Moc hezké, já ti to snad otípuji! :-) *

J.O.E.
25. 02. 2008
Dát tip
Opravdu se mi to líbí, jen se mi tam trochu příčí ta láska. Ale vypadá na spontánní tvorbu hozenou na papír v té by se mělo tolerovat vše :-). Nicméně každý si asi pod nečekaným koncem přestavuje něco jinýho - nejspíš ten svůj vlastní. :-) Jen tak dál.

jt
21. 08. 2007
Dát tip
:-)

fanfán
10. 02. 2007
Dát tip
...pěkné je to...

:::J:::
27. 01. 2007
Dát tip
Moc se mi líbí..našla jsem se v tom, obsáhlo to moje momentální rozpoložení.

Hrozně zajímavé...není to přímé ale když se nad tím člověk pozastaví tak na něco podivného přijde!...Škoda že to nejde popsat!

Dolfiness
03. 01. 2007
Dát tip
I prázdnota může někdy mít v sobě jakýsi stín nostalgie. Ve smyslu - necítím nic, ale ono bylo.. něco bylo.. tehdy... myšlenka, která probleskne a umře. Možná to pak není ani tak prázdnota jako spíš stesk, je to složité. :) Dík za kritiku.

avox
03. 01. 2007
Dát tip
O, já ti rozumím, ale sama říkáš - zhasla jsem, tak proč tě ta tma tak rozsteskňujě?

taky trpím tím že mám o tolik víc světla když miluju že když to tak není zdá se mi že je tma

domin.go
16. 12. 2006
Dát tip
až na to posvícení celkem dobrý:)

Dolfiness
14. 12. 2006
Dát tip
ne, posvícení mělo být ve smyslu "hostina, veselí", ale když nad tím tak přemýšlím.. je to dvojsmysl s tím světlem a ani o otm nevím - inu moje nevědomí udělalo opět práci za mě, i když ne moc kvalitní :)) proč tě to mrzelo? jinak to není moje první básnička, psala sjem hodně tak před dvěma roky (pod jinou přezdívkou, kterou si už bohužel ani nepamatuju), pak jsem toho nechala a ted sjem si řekla, že jen tak něco zkusím a co na to publikum :)

nepřemýšlet, jen psát, to znám

Dolfiness
11. 12. 2006
Dát tip
rebecca13: já jsem o tom zas až tak moc logicky nepřemýšlela, co mě napadlo, to tam padlo :D ale taky jsem se nad tím pak zarazila, pravda pravda :D

Háber
11. 12. 2006
Dát tip
vše t ko sa mení:)

premisil
11. 12. 2006
Dát tip
i prázdnota a chlad je něco, lae vím jak to myslíš..

Dolfiness
07. 12. 2006
Dát tip
premisil: myslela jsem tím něco jiného - pocit, že ve mně nci není, pocit prázdnoty, chladu, oproti teplu a radosti, snům, touhám... rozumíš?

premisil
07. 12. 2006
Dát tip
že najednou nic není, ale je...je třeba smutek..a po něm třeba zas radost, dokonce i po smrti něco je..

xavíček
05. 12. 2006
Dát tip
první pismena radku: ounz, nata. nemoc a boj. precti si Undset Kristinu

Baziliška
25. 11. 2006
Dát tip
pěkné, jsem zvědavá na tvůj další vývoj:-))!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru