Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lietajúci mlokopes

27. 11. 2006
9
19
2271
Autor
rudko
Pripíjam na ďalších veľa rokov. Zakončil svoju reč starý muž, s úsmevom si hladiac spotené vlasy.
 
V poslednej dobe býva naozaj teplo. Množstvo fráz, bilancia počtu umrlých a narodených v okolí a vysvetľovanie rozsiahlych rodokmeňov (Ančinho muža sestry brat ktorý mal za ženu.....).
 
Rozišli sa každý domov.
 
Starý muž si vykračoval pri krajnici, jednou nohou na tráve, druhou na asfalte, v diaľke pozoroval horúce jazyky nad cestou. V ruke držal sako, hodil ho na trávnik pod gaštan a ľahol si. Zaspal.
 
Ujo, ujo, vstávaj...
Čo, čo sa robí?
Chcem sa ťa niečo spýtať.
Tak sa spýtaj.
Nemôžem.
Prečo?
Lebo som lietajúci mlokopes a neviem rozprávať.
Dobre, maličká, a ako to že ťa počujem?
To preto, lebo sa ti o mne sníva.
No, tak sa môžeš aj opýtať nie?
Ale ja chcem tak naozaj, keď sa zobudíš.
Ja už predsa nespím...
Spíš.
Nespím.
Spíš.
Dokáž to.
Videl si už niekedy lietajúceho mlokopsa?
Nie.
..............................................................................
Auu. To bolelo....
 
Okolo prešiel kamión, veľký... Malý kamienok odletel starému mužovi do krku.
 
Nevedel si predstaviť mlokopsa, ale muselo by to byť niečo slizké a chlpaté. Odtrhol strapec hrozna, už je skoro doma, pri susedovi.
 
Žene nepovie, nemá vyvinutú humornú stránku osobnosti....

19 názorů

Najmladšia
13. 12. 2006
Dát tip
:-)

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
kdyz sem tu,tak uz ctu. je to zajimavy no predstva mlokopsa je nechutna..

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
to je dobrej duvod

rudko
11. 12. 2006
Dát tip
neviem...

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
avi? preco?

rudko
11. 12. 2006
Dát tip
bubu

rudko
29. 11. 2006
Dát tip
reka: ta veta mi tiez nesedela ale ine by boli prilis dlhe... a ked napisem nieco kratsie, je to ako s cokkoladou, ze dostanes kusok a chces viac, ale keby si dostal viac, neobmedzene, postupne by ti prislo zle z nej, podla mna lepsie posobi ked chces viac... ako naopak :-)

reka
29. 11. 2006
Dát tip
fajn. jen tahle věta mě nějak zarazila: Malý kamienok odletel starému mužovi do krku. "odletěl do krku" mi přijde v češtině docela divný. poslední věta je dobrá. rád bych si od tebe přečet něco delšího.

Baziliška
29. 11. 2006
Dát tip
:-)*

Honzyk
28. 11. 2006
Dát tip
mlokopes!...slovensky Bradbury...úsmev...***

..muselo to byt slizke a chlpate...usmev... ..jo..

rudko
27. 11. 2006
Dát tip
nevesta?

myxomatosis
27. 11. 2006
Dát tip
celkom fajn... ako nevesta hol:))) T

rudko
27. 11. 2006
Dát tip
ja za to nemozem, moj zivot je uzko previazany s cislami... a uz su len dva kusky... palacinkam sa neujde... az zajtra im kupim druhu...

rudko
27. 11. 2006
Dát tip
dala si stý tip to by si mala daco vyhrat... mam este kusok cokolady... varovej...

rudko
27. 11. 2006
Dát tip
ale nie až tak ftipoš... som tam zabudol spomenut pointu... sa mi nechcelo... ďakoš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru