Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stromy

Výběr: rtymá, Print
29. 11. 2006
20
35
3363
Autor
Renas

zimné stromy sú ako

veľké drevenné dlane

v ktorých spia

pinky sýkorky a vrabce


35 názorů

Print
04. 12. 2006
Dát tip
***!!

Armand
02. 12. 2006
Dát tip
:)*

:-) moc krásné...*


tato poezia je vzdy upokojuca najviac, ked ju clovek vnima nazivo v lese

ceder_john
29. 11. 2006
Dát tip
to je dobrý příklad oznamovací věty..

pozorovatel
29. 11. 2006
Dát tip
pinky je teletubies? :)promiň, ta slovenština..

vesuvanka
29. 11. 2006
Dát tip
roztomilá miniaturka :-))) ... TIP

..no jo.. ...my fanusikovia slovana mame taky popevok...trnava je maly rim sama...avsak asi to poznas..usmev...

Renas
29. 11. 2006
Dát tip
nemam... som teraz v kaviarni v trnave... vies v tom skurvenom meste prijebanom jak cele slobvensko...

Zuzulinka
29. 11. 2006
Dát tip
tvoja dračica, no to ma podrž...čudujem sa čia vlastně som, keď som z krajín nikoho:-)

Norsko 1
29. 11. 2006
Dát tip
:-)

..ja skoro nechodim..raz do tyzdna..uz aj s tym som skoncil..usmev... ...ale zasa diplomovka statnice...atd..tiez veselo.. ...uz mas pristup na net?..teda lepsi?..

Renas
29. 11. 2006
Dát tip
sak som hned vedel... nenavidim skolu... svina co ma obera o cas...

renas...nie ze ako...honzyk je jenyk..usmev...

Renas
29. 11. 2006
Dát tip
honzyk to je ako jenyk

daddy
29. 11. 2006
Dát tip
v ktorých spia pinky sýkorky a vrabce moje gusto*

oleandr
29. 11. 2006
Dát tip
...

..vole co to znamena?...zeby smajl?..usmev..

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
D((((((((((((((???---)))))))))))))))))))))))))))

honzo...neni vladko ako vladko..usmev... ..napr. ja som celkom mily..usmev...

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
vladko bylaprdel taková jen.....já měl včeraq tad\yy asi dvacet lidí, bvařilo se, někerý tu polehávaj, no ja, kubánskej rum, sm,e zapíjeli tu mrtvou holčičku, aler sme si nepomohli, naVladka ser-----úsměv...(je to kokot, esi mysliš toho vyhuilence)---------)))

honzyku...ja ti verim...ale predsa sa raz moze stat ze nemame naladeny prijmac na rovnaku frekvenciu...usmev... ...inak co mal znamenat ten vladko?..som si ani nesvimol..usmev... ...jaj...asi aj noe je vladko..usmev..

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
..as vo to lepščí, že jakoby "načasopvaná " na zimu, ale todle může bejt i v létě, ve mně, na nádraží, kdekoli, naše profesorka, a ta blbá nebyla, tomu řikala P Ř E S A H--- kdybych moph, výberovql byh z fleku..............no jono.........

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
Aššu, neni, je to, a teď vážně, teda, co si myslim : super vybropušená miniatuira, a nestojí tu jen vona, ale lítaj kolem ní eště city a vztahy, všecko možný ze života....je dobrá....sem jen blbnul...si přečti třeba za hoďku...je dobrá..

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
ÚSMEV , ÚSMEV...JA sem si to taky oblibakoval, to je hšezky. Aš!

..clovece...mne to pride ako definicia...take to vymenovanie niecoho... ..asi som ovplyvneny ze som pred chvilou mal referat..usmev...

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
aj nohy, Zuzka, si zabudla, či čo, ty nepokojná dračica moja???)))

Zuzulinka
29. 11. 2006
Dát tip
dřevěné dlaně*

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
maozaj zlatučké, ty maly moj...))),, tuná tipáčik: */raz/*/dva/*/ ako bonus od tetky, co len s počítačom robí, lebo nohy sú drevené....aj z teho stromu, aj z toho, vieš, Vladko????DDDDDDDDDDDD ***

Noe1
29. 11. 2006
Dát tip
:-) malé, milé .. nevím kdo jsou pinky ale to slovo se mi velmi líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru