Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dřív

29. 11. 2006
1
8
1539
Autor
houda

Dřív, když se Indiánům narodilo miminko, bylo důležité, aby neplakalo, protože usedavý dětský pláč se zvláště ránem a večerem nese daleko po kraji a jeden nikdy neví, neblíží-li se náhodou k táboru nepřítel. Proto se do váčku zašil kus uříznutého pupečníku a váček se připevnil miminku na „dupačky“. Chlapci mezi rameno a klíční kost, děvčeti k lopatce. Dítě tak neustále cítilo, že je maminka nablízku, a nemělo potřebu plakat.

Pravý piknikář nebrečí. Ne proto, že se to nemá, ale proto, že není důvod k pláči. Svou deku a piknikový košík s lahví má stále po ruce. Široký, spokojený úsměv stále na tváři. Tak se pozná mezi všemi jedině pravý piknikář. Haj hou.


8 názorů

houda
30. 11. 2006
Dát tip
...však s jarem to zase rozbalíme... a u stromečku alespoň zapějeme: jéééžííškůůů, pýýýknýýčkůůů!

zelva
30. 11. 2006
Dát tip
zajímáve zamyšlení

Diana
30. 11. 2006
Dát tip
Honz: Ale jdi, ty brepto! Jak já umím být krásně zlá! (Mám vlítnout na tvoje stránky?)

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
ja nekfy\dy bercakuju,m ale to se mi zda, ze sem DÝTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
..ta Di pdrrostě muší bšjt milá a muší bejt honá...)ú)))

Diana
29. 11. 2006
Dát tip
Ani trempíci nebrečí, jenom někdy jejich kytary... Milé :-)

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
A ZAHLÁDKÁZOVÉ A SPLÁVNY PALTY VSUDE\§§§§§

Honzyk
29. 11. 2006
Dát tip
..bysem ho kopákoval do dyzki!!!*** I VODÁKOVÉ A HOUBAZI.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru