Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Info o ponuke Mestskej knižnice, Bratislava

Výběr: pozorovatel
01. 12. 2006
1
13
2314

...

Info o ponuke mestskej kniznice v Bratislave.

Dnes som sa stretol s pani Liptakovou z mestskej kniznice, navrhuje nam spolupracu. Kniznica v tomto roku organizuje (a planuje to aj v buducom roku) citacky zacinajucich autorov vo svojich priestoroch. Vzdy ide o podujatie spojene s nejakym inym druhom umenia (hudba, vernisaz, tanec...) Pritomni su aj renomovani basnici (napr. Feldek), ktori jednotlive prispevky nasledne okomentuju (nieco ako v superstar). Akcia je otvorena pre kohokolvek (ako publikum). Nam ponukaju, aby sme 'dodali' ludi, ktori by svoju tvorbu chceli prezentovat. Najblizsia takato akcia je bud. tyzden 14.12. a maju zaujem o 1-2 ludi, ktori by predniesli svoju poeziu (mozu byt aj mimo BA, cestu budu mat preplatenu ).

/Boris Lilov/

13 názorů

zaki
03. 12. 2006
Dát tip
-assu ides?

avi

misty...uvidime...vid. tu... http://citanie.madness.sk/forum_topic.php?id_topic=16169 ..usmev...

crawlnig..nie je moje..usmev..

pozorovatel
02. 12. 2006
Dát tip
i s komentářem, výborný!:)

misty
02. 12. 2006
Dát tip
to je supeeeeeeeeer...len skoda, ze sa vsetko tak pekne rozbieha, ked som za hranicami vsednych dni :((( budu pokracovat aj v novom roku?

sidonia
01. 12. 2006
Dát tip
ty jo to je dobry no:)

superstar je dost odstrasujuce prirovnanie:)

..jo inak ak by mal niekto zaujem sa zucastnit...tak nech mi da do spravy...ja mu dam kontakt na toho borisa... ..usmev...

Petrusha
01. 12. 2006
Dát tip
zaujímavé ... :)

avi ...snad si na neikoho este spomeniem..usmev..

avi ...snad si na neikoho este spomeniem..usmev..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru