Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hitler

02. 12. 2006
6
14
2017
Autor
Nickyx

slyšel jsem píseň o Adolfu Hitlerovi a tohle prostě muselo ven.../pryč s nesnášenlivostí!/

síla v pravici jak hrdě se tyčí vyhazuje srdce v šesticípé krabičce.

14 názorů

Nickyx
12. 12. 2006
Dát tip
jsou, no...dík :)

to jsou teda témata *

Nickyx
09. 12. 2006
Dát tip
no ted mam v hlave nejak sedo..nevim ;) no nic i bez toho dik :)

Kaczenka
09. 12. 2006
Dát tip
ja ti nevim...je to az moc...z osobnich(vis vid) duvodu nejak moc nemusim cokoliv tykajici se tech sesticipejch..... jinak je to samozrejme moc povedeny, nekomu staci malo slov k vyjadreni velke myslenky:) zavidim:)

Nickyx
05. 12. 2006
Dát tip
nee, naopak :D ne, sranda...viz prolog...diky!

martinez
05. 12. 2006
Dát tip
mám přestat nesnášet Hitlera?! ne- e, že ne?

Nickyx
03. 12. 2006
Dát tip
vidite to v mi nejak uniklo :)

Oldjerry
03. 12. 2006
Dát tip
Eichmanovu cenu jsem si vymyslil...vždyť tam píši, že je to ftip

Nickyx
03. 12. 2006
Dát tip
Jakubisko: no já vím, někteří to možná nečetli proto že bych moh vyzývat k nacismu nebo já nevím ;) nečetlo to moc lidí...ale mně to nevadí...jsem rád, že jsem to napsal :) děkuju! :) člověk_který_není: určitě bylo...a ve vzpomínkách je...a v představách taky...nedovolme, aby se to opakovalo!....dík :) Oldjerry: tuto cenu sice neznám, ale i tak chápu (myslím) smysl...tolik bych tomu nefandil, ale sám se skromně domnívám, že patří k mým lepším kouskům :) děkuji! :)

Oldjerry
03. 12. 2006
Dát tip
To je na Eichmanovu cenu.... toť vtip. A vážně ? - no je to umění pár slovy vystihnout podstatu. TIP

děsivé... *

Jakubisko
02. 12. 2006
Dát tip
mno výborný.....říkal sem si fakt odvážný takhle pojmenovat dílo.....ale dobře to dopadlo :)

Nickyx
02. 12. 2006
Dát tip
týjo :) dík! :)

Baziliška
02. 12. 2006
Dát tip
***** !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru