Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoce skonaly

03. 12. 2006
10
24
3258
Autor
Godfrey

Když slyším vánoční koledu,
slzy do očí se mi derou,
stesku si dopřeji vrchovatou měrou,
světélka, vločky, všechny ty ozdoby
k čemu jsou bez milé osoby?
Vánoce skonaly a už se nevrátí,
už nikdy nebudou...


24 názorů

taky mívám někdy podobný pocit, ale jak píše ten kritik, toho bych se držel a líbí se mi

A.H.
30. 10. 2009
Dát tip
každý truchlíme nad svým...

neroušek
12. 10. 2008
Dát tip
*

neboj... aj ked je to ťažke ale ver že aj vianoce znovu budu... možno nie na budúci rok.. možno ani nie potom... ale určite sa vrátia...tak ako u teba... tak aj u mňa... tiež som stratil to čo aj ty... !!! aj u mna vyschla storočná "studanka" pokoja a pravdy... takže za spoločné smútenie s tipom!!!!

atjoV
05. 05. 2007
Dát tip
Nápad je moc hezkej. Koncepce - Vánoce bez babičky jsou mrtvé Vánoce, je dobrej nápad - ztotožnit babičku s atmosférou Vánoc, klobouk dolů před tvým nápadem. Ale škoda toho provedení. Osůbka mi v takovéhle básničce zní,jak pěst na oko, zdá se že spíš hledáš slovo vhodné do rýmu než slovo, které má vytoužený význam.Možná by byla vhodnější nerýmovaná básnička. Nehledě na to, že ozdůbka oůbka zní spíš jako infantilní poezie, ale Ty jsi měl asi vážnější záměr.

avox
19. 04. 2007
Dát tip
Já ti rozumím, jsem už babička a o vánocích zapaluji svíčky příbuzným, kteří už nemohou usednout se mnou ke stolu, vánoce zase budou hezké... */

proboha ne

Anetté
10. 03. 2007
Dát tip
Doba žvástů nepominula, a dokud tady budu já, nepomine!

snake_01
10. 02. 2007
Dát tip
... promiň, ale je to "slaboulinké", snaž se víc, doba "žvástů" pominula, přichází nová...

Alojs
04. 02. 2007
Dát tip
moc dobře vím, co se v tom nachází, ptž mi v čase předvánočním taky odešla babička. bez dlouhých keců, který by stejně nebyly vhodné - dávám tip * (nejen kvůli vyhrklé slze)

stenos
20. 01. 2007
Dát tip
Tak tohle znám moc dobře. Budou ale,uvidíš.

trošku přehnaně patetické. příjde mi to jako nepovedený pokus napodobit Seifertovu maminku.

trošku...primitivní nesnášim vánoce

Dětskéééé

Honzyk
04. 12. 2006
Dát tip
ale budou................................bohuzel--))

a2a2a
03. 12. 2006
Dát tip
Vánoce naopak budou příležitostí, kdy babička bude nejvíce přítomna. A to krásné už ti nikdo nevezme a ani se neztratí. Věř mi.

Rowenna
03. 12. 2006
Dát tip
Je fajn, že máš rád babičku a vánoce. Básnička je poněkud slabší.

Jezuita
03. 12. 2006
Dát tip
Z tohoto jsem smíšenej.Bábičku taky rád, ale že bych kadil z koled...nerozumim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru