Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - a to jsem se zase včera nasmál

06. 12. 2006
7
9
1600
Autor
REDH0T
Pozval mě bratranec na večerní projížďku světem. Vzal ssebou kamaráda čerta, já půjčil mu dva andělíčky. A tradá. No veselo bylo, vřískotu, rachejtlí i ty slzy musely bejt. A těch slibů!!! V životě jsem se tolik nenasmál a tolika neslyšel. Honzyk si prý dá už pozor na gramatiku, Vella bude pokorná, Hrbol už nebude pít a mluvit sprostě, Rowenna vyžene chmury z hor a von Tikowitz se konečně ožení a usadí...  Jakmile děcka viděla čerta - rychle na kolena, slaná voda do očí a slibovat a slibovat. Ale sotva jsme odešli všechno se ke starému příběhu navrátilo. Bratranec vás, nevidí, myslíte si. Až za rok přijde k vašim dveřím. Jenže já jsem u vás každý den a za pár týdnů přijdu s vámi zúčtovat. I já si pohrávám s myšlenkou, že bych přišel s nějakými kamarády...

9 názorů

Marcela.K.
23. 01. 2008
Dát tip
....vloni nechodil? bratranec? :-)

Hanya
13. 01. 2007
Dát tip
Noooooo já se tě neboooojim!i když...byli by to kamarádi z vrchních pater nebo ti zdola?;o)

Toscana
09. 01. 2007
Dát tip
JO - se vrátíš, a s tebou přijde zákon, co??? :o)) *

Rowenna
06. 12. 2006
Dát tip
To musela být docela honička, taková projížďka.

oleandr
06. 12. 2006
Dát tip
...

Noe1
06. 12. 2006
Dát tip
:-)))

Honzyk
06. 12. 2006
Dát tip
..se vopovaz, prisero...).... ja si poamatuju na nejakej bkbej it. film "Jednou zazvonis u mych dveri", ale tam slo, vo kurva silnejsi zradlo - DROGY!--))*

Rabb
06. 12. 2006
Dát tip
no gut! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru