Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máme dva dny

10. 04. 2001
4
0
1907
Autor
Mea

Máme dva dny ale to stačí na všechno (i na lásku) Zavři oči srdce nechej na pavlači za rohem Přestaň se hlídat rozcuchej si vlasy a já ti do nich budu sypat pomněnky.
Mea
04. 11. 2002
Dát tip
Navždy: já vím jak jsi to myslel, ale pár vteřin nestačí ... člověk chce vždycky víc (někdy bohudík, jindy bohužel)

Mea
03. 11. 2002
Dát tip
Navždy: na lásku někdy nestačí ani celej život čoveče (to nemluvim z vlastní zkušenosti, zombíí si to povidaly :o)) )

no kdybych mohl žít jeden lidský život, který by měl trvat jen pár vteřín...a ty by měly být naplněné Láskou...bral bych to...takhle to bylo myšleno :)

krásný.....na Lásku stačí i pár minut.....

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
milá

Climaster
09. 10. 2001
Dát tip
/*/..poměnka..

miklunka
10. 06. 2001
Dát tip
2 dny???...tak málo...:(

Celinka
07. 06. 2001
Dát tip
Je to krásný, ale dva dny na lásku je strašlivě málo, když to beru ze svého hlediska... A s těma vlasama je to krásný. Tohle mě vždycky dostane...

Kytička
30. 05. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůůůů, to je kráááásný ****

Silly
20. 04. 2001
Dát tip
dva dny jsou ohromně moc času... na všechno...

dablik008
13. 04. 2001
Dát tip
ja teda nevim kdys to psal...ale...je to...dobry :o)) proc v patek je jasny ne? mame dva dny...i kdyz jsou vlastne tri...:o)) dneska jsem uz bohuzel neco cet a tak tipovat nebudu, je to dobry, chtel bych ale vic...

Mea
13. 04. 2001
Dát tip
Dablik: jo takhle to bylo mysleny (ty dva dny) - ne tak tak sem to opravdu nemyslel, myslel sem tim neco uplne jinyho - o cem nikdo z vas nevi (bych hadal --- a taky doufal), ale to vam neprozradim (sorry - snad o to ale stejne nestojite :-)) P.S.: taky bych chtel vic :)

Folino
11. 04. 2001
Dát tip
Napsáno asi v pátek n´est pas. TIP

Mea
11. 04. 2001
Dát tip
Jak si na to přišel? (ne že bych si pamatoval, kdy jsem to psal) P.S.: Jo, a díky za tipa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru