Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ženy

12. 12. 2006
8
19
3873
Autor
Ó

 


definice značí též konec

snad proto se zahalují tajemstvím
oblaka
červánky

a ženy


19 názorů

koniec výborný, začiatok nič-moc...a zase tie písmenká...a toto ani nebol výkrik... v písanej forme veľké písmenká znamenajú kričanie...aspoň pri komunikácii s inými (osobné poznámky, to je v podstate to isté, tiež si napíšeš veľkým niečo, aby si si to všimol, "kričí to na teba")

ajajaj...:o)

Ó
23. 11. 2007
Dát tip
...už tam seš...vždyť máme demokracii...a mohu si přečíst tvůj spis...

:o) a nedávej si mě do oblíbených :o)

Ó
22. 02. 2007
Dát tip
...zajimavé...tu básničku mám rád...a děkuju Vám... zajimavé je pro mě to, že je vlastně jednou z mých...nepříliš na veřejnosti úspěšných...všecny, co mi k ní něco napíšou, si dávám do oblíbených....

Fidler
06. 02. 2007
Dát tip
nenastná báseň..chce se číst znovu a znovu:-) *

Jopol
04. 02. 2007
Dát tip
Při opětovném přečtení, Óčko, ještě jednou - tohle je fantazie... Jedna z nejsilnějších básniček, které jsem tady vůbec uviděl... (myslím u všech autorů, nejen u tebe)

Ó
20. 01. 2007
Dát tip
...tato pochvala je pro mne též výzvou a závazkem ...

Jopol
20. 01. 2007
Dát tip
Óčko, už jsem ti někde napsal, že v úspornosti je síla - a krása, tady to mohu jenom opakovat, je to krásně kompaktní, sevřený básnický útvar, a ta myšlenka "definice - značí též konec" - tak ta má vysloveně filozofickou hloubku.

Ó
15. 01. 2007
Dát tip
...všem Vám...tajemným ženám ...posílám tajné pohlazení.../a nový název možná časem přijde/

violetlight
15. 01. 2007
Dát tip
zahalovat se tajemstvím - vám chlapům se to doopravdy líbí, že? tak abych s tím začala :) t*

Tanaoko
05. 01. 2007
Dát tip
oblaka, červánky a ženy - boží:-) hele tipku, dávám ti...tip:-)

Ó
27. 12. 2006
Dát tip
...ten název je opravdu divný...ale řekla jsi mi tím mnohem víc...dík...

mich
26. 12. 2006
Dát tip
..nelíbí se mi název. hrozně se mi nelíbí název.

Sarrah
22. 12. 2006
Dát tip
*


Ó
12. 12. 2006
Dát tip
...ano ...chtěl jsem naznačit, že krásné může být i něco co nelze definovat...já většinou dovedu rozpoznat krásu...své nejkrásnější pocity však zařadit nedokážu...jsou v jiné dimenzi...

Bezinka
12. 12. 2006
Dát tip
definice značí konec jen pokud je nepříznivá... a nejasnost je krásná i do budoucna, jen pokud je následná definice přijatelná, anebo ji nelze definovat nikdy....:-)...t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru