Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirace VII.

12. 12. 2006
8
16
2379

NEJASNÁ TUŠENÍ MÁM RÁD POČÁTEK RADOSTÍ I ZKLAMÁNÍ DEFINICE - ZNAČÍ TÉŽ KONEC SNAD PROTO SE ZAHALUJÍ TAJEMSTVÍM OBLAKA ČERVÁNKY A ŽENY /Ó: VLASTNĚ NEVÍM/

V pléd bílý s ránem zahalená s večerem barvy krve zas v poháru voda osolená sladkosti lásky napospas ...

16 názorů

Hle, jaká jejich zem krásná a rozbouřená nikoho nevítá. Vítr se směje všem jak roztoužená žena na kříži přibitá... Trochu více tvrdší přirovnání od Landy - taky verše bez lásky...

JirkaS
13. 12. 2006
Dát tip
...ano

já Tobě děkuji - za Inspiraci :)))

Ó
13. 12. 2006
Dát tip
...ano ...je pro mě něčím - příjemně novým...že moje básně mouhou inspirovat i básníky...dík...

PRAVDAŽE!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))

tak teraz už som si 100percentně istá, že to bol on! on sa stále iba rehoce - no aj pritom dobre vie, prečo :)))

Petrusha
13. 12. 2006
Dát tip
no moc dík, asi mi aj pomohol lebo moje posledné dni sú hooooooodne šokystické :) a tak nejako to zatím zvládam s úsmevom

a ja že kde sa mi túla - no pravdaže, do Prahy mu bolo pridaleko :))) tak som rada, že bol práve pri tebe :)))

Petrusha
13. 12. 2006
Dát tip
ten tvuj andel je jakejsi chytrej, to ked si bola preč mi na rameni sedel??? :)))

to nie ja - moj anjel vraví :))))

Petrusha
13. 12. 2006
Dát tip
nooo na to, že nevieš ešte o čo kráča si moje štvrté potvrdenie :))))

my - uvidíš!!!

Petrusha
13. 12. 2006
Dát tip
malo tam byť budem ... ach jo ... )

Petrusha
13. 12. 2006
Dát tip
NEJASNÁ TUŠENÍ MÁM RÁD POČÁTEK RADOSTÍ I ZKLAMÁNÍ *** to je pekný citát ... takový pre dnešné dni a mňa akorát :))) *** vydaná napospas kto hodí do tmy pás záchranný... ? bude to stále ja alebo za čas - my?

Norsko
13. 12. 2006
Dát tip
tož tak *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru