Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prázdniny v Telči

11. 04. 2001
1
0
7885
Autor
papouch

http://www.webhouse.cz/telc_folk/ je to hóódně dopředu a předběžně jen bych chtěl upozornit, abyste si všimli termínu 27.7.-12.8.2001
Jochanien
18. 04. 2001
Dát tip
pokud dostanu v nové práci i dovolenou....to by šlo...:-)))) Papu: nebudeš kupovat hromadně lístky? :-)))

Pupík
17. 04. 2001
Dát tip
Folk? No, vlastně.....mohla bych vás pár poznat.

Merle
16. 04. 2001
Dát tip
uvidím...

papouch
13. 04. 2001
Dát tip
Suppe.: no jestli si chceš v Telči postavit na náměstí stan a předčítat v něm vlastní dílo, já Ti bránit nebudu ..... :-) Já to NEORGANIZUJU, tak se mě na takový věci neptej :-)

Suppe
13. 04. 2001
Dát tip
papouch: to víš, žejo. patnáctiletej předčítá své čtyři básně. to určitě. já myslel spíš, že bysme vybrali tady na písmáku nějaký a ty by se po tom předčítali, ale jak chceš...

papouch
13. 04. 2001
Dát tip
Suppe.: nic ti nebrání to zorganizovat.!!! Pokud něco chceš, tak si to udělej! A specielně pro tebe to zopakuju proč tam chybí "čtení písmáckých děl?" Protože to není setkání básníků, ale folkovej festival!!!! Čti pořádně!

papouch
13. 04. 2001
Dát tip
:-)

LILINKA
12. 04. 2001
Dát tip
No já tam byla loni týden pila jsem tam medovinku a poslouchala muziku a k dokonalosti chybělo jen jedno PÍSMÁCI ! Ale to jsem je ještě neznala, teď je už znám!!! A jsem ráda.

Albireo
12. 04. 2001
Dát tip
Falčí, zase jednou lituji, že se nemůže dát tip za "kritiku".

Suppe
12. 04. 2001
Dát tip
papouch: musim se ptát stejně jako lilinka: proč tam chybí "čtení písmáckých děl?"

papouch
12. 04. 2001
Dát tip
Suppe.: nerozumím tvé otázce ... jaký čtení?????? Prázdniny v Telči je folkový festival a při té příležitosti plánuje pár písmáčků, že se tam potkají ...... jaký čtení????!??!!! :)

Suppe
12. 04. 2001
Dát tip
no myslim vlastní stan, v němž by seděl jeden písmáček a předčítal by své dílo, ne?

Vojtek
12. 04. 2001
Dát tip
Papóchu a ještě před Telčí je ZAHRADA pojedete někdo???? já vám sem časem dám upótávku :-))))))

JiKo
12. 04. 2001
Dát tip
Falka sakryš vypadá to jako bys byla nejneschopnější člověk na světě:-)

PetrViP
12. 04. 2001
Dát tip
uvidím

Funda
12. 04. 2001
Dát tip
Jestli se neztratím, na svých toulkách v lese, tak tam určitě budu.

Falka
12. 04. 2001
Dát tip
Vojtku, možná :o) JiKo: A nejsem? Nekaž mi to :o)))

papouch
11. 04. 2001
Dát tip
¨nojo.. su pablb ... proč to píšu..... jestli to klapne, tak se tam srazíme

Falka
11. 04. 2001
Dát tip
Nejsi :o) Ale už proto, aby mě realita zase nefackovala, mysli na to za mě, ju? A včas mě varuj :o) Pozn. včas varovat, to znamená průběžně jednou, dvakrát za měsíc připomenout, tři týdny předem se přesvědčit, že jsem to skutečně zaegistrovala, tři dny předem se mě zeptat, kde mám spacák, o den později mi spacák najít, dvě hodiny dopředu mi zavolat, abych si sbalila, říct mi, kdy mi jede vlak a jak se tam dostanu, a zeptat se, jestli mám spacák... a potom pro mě dojet, protože nasednu do špatné soupravy... a budeme se muset vrátit pro ten spacák... :o) Ale moc se těším, že to vyjde :o)

AZALIN
11. 04. 2001
Dát tip
A proč to trvá tak dlouho? ;-)

Had
11. 04. 2001
Dát tip
Jé, oni se Písmáci schází také v Telči ? No to mám radost. Já tam jezdím každý rok, už asi deset let :o)). Bude nějaký konkrétní srazový den a místo? Docela bych se rát s některými Písmáky setkal osobně. (Už aby byl srpen....) :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru