Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smysl

26. 09. 1999
0
0
1536
Autor
slavek

po dlouhém hledání,
nikdo Ti nebrání,
cestu vzdát.

Můžeš se spolehnout, na cit,
můžeš o pomoc prosit,
zůstaneš sám.

V zaslepených uličkách, v lampách bez žárovek, v rozšlapaných kuličkách, v hnízdech bez vlaštovek, hledej smysl. V oprýskaných obchodech, ve šroubu bez závitu, v zaplivaných podchodech, v boji bez úkrytu hledej smysl. Ve slovech plných prázdnoty, v plechovkách bez jídla, ve vyhledání samoty, ve špíně bez mýdla hledej smysl. Po čtvrtstoletí útěků, od samoty do prázdna, po prázdnotě doteků, po projevech blázna, ztratíš smysl.
Pavol
23. 10. 1999
Dát tip
Slavku, ukázals mi cestu. Díky.

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
Ó, jak dnes smutně a plačtivě zní ten klavír ... tuhle bych prosím ocenila tipem, ale hned potom poskládala a uložila někam hodně hluboko na dno šuplíku ... v rozšlapaných kuličkách ... no smysl se neztrácí, ten se mění nebo nechápe.

AHED
28. 09. 1999
Dát tip
BlackG: nemyslím...necháme se překvapit...

AHED
27. 09. 1999
Dát tip
Ne smysl nikdy neztratíš, to určitě, spíš ho jen potlačíš...postupně odpadává ta mrcha, která si říká naděje..ale víme, že ona chcípne jako poslední...

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
ano, mluvili jsme o tom. A je to tak.

BlackG
27. 09. 1999
Dát tip
AHED: kdepak, ta mrcha chcipne jako prvni... hodne brzo... alespon pro tyto ucely

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
někdy... Pravdu máte oba.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru