Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

každý sám a já ještě víc

18. 12. 2006
1
3
1299
Autor
mich

přestala pro mě existovat společnost

už jsem pořád jen sama

se svou virtuální realitou, psem a snem o dítěti, co mě snad uklidní.

 

jsem hrozně sama, protože celý dny sama.

teď, co zítra začnou prázdniny, vůbec nevím, co budu ty dny dělat, už nebudu mít práci.

bude mi chybět ta nenáviděná práce – jen proto, že je to můj jedinej kontakt s živým světem.

 

budu sama.

 

skoro pořád bývám sama,

vyhýbám se lidem,

ale teď to bude samota dokonalá.

snad aspoň někoho potkám na ulici.

 

dlouho jsem přehlížela lidi, až se mi to vrátilo jako bumerang.

teď si nikdo nevšímá mě

a já to tolik potřebuju.

 

někam bych jela. ale mám jen 3 koruny.

 

poslední dny se dost pozoruju v zrcadle.

všechny svý peníze jsem utratila za pleťový masky,  krémy na vrásky, líčidla, odličovací emulse atd. za debilnosti z drogerií.

vůbec nejsem smířená se svou dokonalou samotou, kompenzuju si ji dokonalou pletí.

nepomáhá to.


3 názory

mich
06. 01. 2007
Dát tip
tahle už je z dřívějška..taky už mám děti, co mě snad uklidňují.. ale jinak to platí pořád. a děkuju.

mich
06. 01. 2007
Dát tip
tahle už je z dřívějška..taky už mám děti, co mě snad uklidňují.. ale jinak to platí pořád. a děkuju.

martinez
06. 01. 2007
Dát tip
přestala pro mě existovat společnost - taková ta v běžném smyslu protože už jsem pořád jen sama - myslím bez manžela co jsem mu utekla protože to jinak nešlo se svou virtuální realitou, psem a dítětem, co mě snad uklidňuje... - a občas nemáme ani ty tři koruny a pleťový masky, krémy na vrásky, líčidla, odličovací emulse atd. debilnosti z drogerií ani dokonalou pleť taky nemám... a stejně mi je na světě dost hezky... a to mi pomáhá :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru