Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunovrat

20. 12. 2006
7
26
3074
Autor
elfka_Sea

Věřím, že i letos se noc svého žezla vzdá a již zítra o půlnoci budeme světlu o ždibec blíž :)

Velký dar se nese světu,
v tomto čase temnoty.

O půlnoci bez úvěru,
bez dělání drahoty.

Návrat světla mnozí slaví,
ať společně, či potají.

K přírodě se jinak staví,
příběhy si šeptají.


Světluško dalších dní,
zde u nás vítána,
s radostí přijata
a každému předána...

Vzkaž za nás smrtelné,
díky a pozdravy.
Ať už jsme z Ústí, Prahy, či Ostravy.

26 názorů

Smíšek:-)
24. 07. 2007
Dát tip
vynikajícííí *

elfka_Sea
01. 05. 2007
Dát tip
:-D Já ho mám taky radši... ale oni Vánoce jsou vlastně jen na přebití Slunovartu, takže se ty svátky jenom kryjí... prostě co nešlo zrušit úplně, tam muselo křesťanství přidat nějaký "hodnotný" svátek... nic proti křesťanům :) Díky za Tvůj čas.

elfka_Sea
04. 02. 2007
Dát tip
nějak mi to nedalo o nic se nepokusit.. Díky za Váš čas.

Ostružina
04. 02. 2007
Dát tip
No pěkné ;o)

orbital
30. 01. 2007
Dát tip
aha, tak tomu rozumím :)

karmen
29. 01. 2007
Dát tip
pěkná * :)

elfka_Sea
28. 01. 2007
Dát tip
Lassie: díky za Tvé krásné slůvko :))

Lassie
28. 01. 2007
Dát tip
Krásná..

elfka_Sea
28. 01. 2007
Dát tip
:-D kdepak, ale byla jsem v ten večer s přáteli a udělali jsme si moc pěkný večer, pro ně to byl jeden z mnoha pěkných večerů, pro mě byl právě symbolem a oslavou... tak jsem to myslela :)

orbital
28. 01. 2007
Dát tip
to je důležité, je nedělat :) nějaké tajné společenství jo? :)

elfka_Sea
27. 01. 2007
Dát tip
Ne, rozdíly opravdu nedělám..každý má na tu oslavu právo.. já byla s několika lidmi, ale stavila jsem vlastně potají :))

orbital
27. 01. 2007
Dát tip
jj, my jsme slavili společně :) souhlasím, světlo je důležité. líbí se mi, že neděláš rozdíly :)

elfka_Sea
01. 01. 2007
Dát tip
Díky za milé zastavení :)

gab_1
31. 12. 2006
Dát tip
...hezký včetně prologu...*

elfka_Sea
21. 12. 2006
Dát tip
díky všem + ps Tangens_Alpha: celý Erben jo? :-D to díky.... ano i já se na pořádnou zimu těším...ale ta tma je deprimující.. ráno vstaneš a jdeš z domu - tma. Večer konečně vyjdu z budov a - tma... jinak s tebou plně souhlasím a sněhové vločky vyhlížím z okna každý den :) Přeji Vám vše krásné svátky vánočí, mnoho klidu a všeobecné pohody.

vesuvanka
20. 12. 2006
Dát tip
moc hezká a milá báseň, díky, posílám TIP a pozdrav s přáním krásných a radostných vánočních svátků :-)))

vesuvanka
20. 12. 2006
Dát tip
moc hezká a milá báseň, díky, posílám TIP a pozdrav s přáním krásných a radostných vánočních svátků :-)))

elfka_Sea
20. 12. 2006
Dát tip
Alexei_Wroncki: to je tak..když cítíš touhu něco vyjádřit..a ono to nejde...sedíš, píšeš, hledáš slova...a nevěříš, co z toho vylezlo, ale už je to venku, je to tvoje a tak se za to hrdinně postavíš...

elfka_Sea
20. 12. 2006
Dát tip
Alexei_Wroncki: to je tak..když cítíš touhu něco vyjádřit..a ono to nejde...sedíš, píšeš, hledáš slova...a nevěříš, co z toho vylezlo, ale už je to venku, je to tvoje a tak se za to hrdinně postavíš...

Rabb
20. 12. 2006
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru