Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Frašky

13. 04. 2001
1
0
2031
Autor
Funda

Snad je to přehnané, ale nelze vidět vše najednou...

Každý den pozoruji frašky, lidé je způsobují lidem, vidím je každou hodinu, po celý dlouhý týden. Jsou různých druhů, domácí či cizí, vzniknou a zase zmizí. Ale zbude z nich poučení a to v životě marné není, o tom jak se zachovati, aby si již život, nemusel s námi hráti. A nevznikaly další frašky a lidé nebyli již šašky a blbost ta jenž tahá za nitky a člověk proti ní tak malinký.
fox
18. 04. 2001
Dát tip
zda se mi docela pozitivni, libi a tipuju

Amanda
15. 04. 2001
Dát tip
Fundo ted zase mluvis z duse ty me, lidska blbost je vazne to nejhorsi co te muze potkat... pekne!

Bacil
13. 04. 2001
Dát tip
Někdy než účastnit se frašky je lepší dát se do hry - flašky :-))

Čolek
13. 04. 2001
Dát tip
Bacile :-))))))))

Miroslawek
13. 04. 2001
Dát tip
Fundo, já vidim flašky, co Bacil do nich plive, zapíjim z nich prášky na bolesti živé

Bacil
13. 04. 2001
Dát tip
No dovol! Já do nich neplivu, já je hraju :-)) Míwo, neber si tak ty bolesti... bolesti přijdou, a zase odejdou...

Miroslawek
13. 04. 2001
Dát tip
éééé ... ta rada do života by se mi možná sešla ... ale tady to byla jen legrácka .... mimochodem, co bych dal za to, aby mne něco aspoň bolelo, Tys to z té mé poslední básničky nevyčetl?

Bacil
13. 04. 2001
Dát tip
Já jsem právě myslel, že Tě bolí lidská blbost... to mě ovšem taky, ale ani z toho si člověk asi nemůže moc dělat, jinak by se zbláznil.

Miroslawek
13. 04. 2001
Dát tip
mě právě teď nebolí vůbec nic ... už ani nebolí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru