Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Několik námětů pro tvůrce psané poezie

23. 12. 2006
3
8
1757
Autor
Jezuita
  1. my tři a svět
  2. začátek odpolední svačiny
  3. pěstuji zvířátko v paneláku
  4. oblíbený předmět ve škole
  5. vznik nicoty
  6. moje svatba a apriorní soudy Kantovy
  7. počátek krystalizace
  8. napříč pojmy

8 názorů

Jezuita
08. 07. 2007
Dát tip
Určeno pro zlomená srdce a zklamané životy ve stádiu embrionálním.Tak zde moc nepostávej:-)

myslím, že dvojku, trojku a pětku bych si mohla střihnout. vlastně dvojku už mám... najdeš ji u mě, má v názvu konvici. ale klidně si to zopakuju. nkterý ty témata jsou ale zbytečný koniny. třeba ten kant.

Jezuita
10. 06. 2007
Dát tip
Kde jsi to vydoloval? 23.12.2006 Jestli se hlásíš ke tvůrcům psané poezie - gratuluji.

těša
09. 06. 2007
Dát tip
Stojíš o hlubší kritiku? dobře. 1. u číslovky tři nevidím opodstatnění, je to jen krok zpátky k pohádkám a pověrám, které jezuisti pálili 2. opět - proč odpolední? 3. ne každý bydlí v paneláku. Proč do toho tahat betonové obludy? a oblíbená zvířátka...nic moc. navrhuju třeba pěstuji slona na lodi uprostřed amazonskýho pralesa. Dobrodružství, romantika s indiánkama... 4. OK 5. to je vyloženě dobrý, ikdyž možná trošku oběhaný) 6. svatba je hrozně trapná věc. co třeba ovdovění a kantovo soudy? 7. OK, skvělý 8. je to moc neurčitý, ale dejme tomu. Pálíš knihy? prodal bych ti pár nejen politických návodů z osumdesátých let, zn. levně a spěchá.

martinez
30. 12. 2006
Dát tip
něco se dá i skloubit... u mne třeba č.5 a 6... ani 2 a 8 by nemusely být špatné pospolu...

physis
23. 12. 2006
Dát tip
:D

Háber
23. 12. 2006
Dát tip
pokračuj, hej:/

sidonia
23. 12. 2006
Dát tip
psana poezie:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru