Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak že se mám ?

13. 04. 2001
4
0
2359

Album: Berlin Lou Reed, 1973 What a perfect .... feeling Thanx a lot !

Jak myslíš že se cítím Prostě na speedu a sám Jak myslíš že se cítím Jen tak si povídám Co kdybych měl aspoň trošku Anebo změnu kdybych měl Kdyby a kdyby a kdyby Jak myslíš že se cítím A kdy myslíš že to skončí Jak myslíš že se cítím Pátej den vzhůru v kuse Lezu jak po funuse Pořád se bojím spánku Jak myslíš že se cítím Nebyla jsi nikdy sama Myslíš že se mi líbí Milování s náhradama Jak myslíš že se cítím A kdy myslíš že to skončí Kdy myslíš že to skončí ?!
Kovi
08. 05. 2001
Dát tip
***

Mamlakat
21. 04. 2001
Dát tip
žij*! to je od tebe, tak vidíš... :)))

myrinda
17. 04. 2001
Dát tip
ou..sila...tip

Jákob
17. 04. 2001
Dát tip
moc dobře

Sartre by řekl, že zoufalství je pořád lepší varianta než prázdnota :o) ...

Je to Lou ... How do you think it feels When you're speeding and lonely How do you think it feels When all you can say is if only If only I had a little If only I had some change If only if olny if only How do you think it feels And when do you think it stops .... atd ... :o)) jo, snažím se překládat ty songy, co aspoň trošku jdou, nebo ty, ve kterých se občas najdu ;o)))))

PetrViP
15. 04. 2001
Dát tip
tak to je dobrý, dyž žiješ v tom New Yourku:)... akorát mě štve, že kdybych si to přečetl v originále (kdybych tomu nedejbože rozumněl), tak by to asi působilo jinak... nebo ne?

vlaštovka
14. 04. 2001
Dát tip
Jak asi...? Jako když vlaštovka ve vzduchu narazí na skleněnou stěnu a s pocitem zrady padá točitou vývrtkou, kterou ví, že nedokáže vybrat...? *

papouch
14. 04. 2001
Dát tip
to je taky Lou Reed? (coney_.: To překládáš všechno Ty?)

PetrViP
14. 04. 2001
Dát tip
to jsou tvoje překlady?

Janis
14. 04. 2001
Dát tip
*!

* Speedem myslím tekutý methedrin, aplikovaný nitrožilně ... Lou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru