Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bráško...

13. 04. 2001
13
1
8419
Autor
Falka

jsi příliš chytrý pro svou bolest hořkne ti v bílé na plátně unikáš jí jen návratně abys ji mohl položit do žil té, kterou nutí být po vůli tvému světabolu táhneš ji dolů, kladeš do lůn žluklý bol kladeš na ústa ženy, již chtíčem porůstáš

Tvé monology o bolesti

zní zkušeně a je tvé štěstí

lehávat jimi na ženě

 

(navzdory živým v Kateřinské

umírá další z vezdejších

je špína fraška stud Je hřích

po bradách hustě stéká Rýnské

mokrá prsť chutná po pláči

jsou plny prachu sýpky mlýnské

úlomky kostí v koláčích... 

Trápí tě zima která čiší

z těch nedůstojných odchodů

je zmarné ptát se na vodu

když poloprázdných vinných číší

rej maškar v divém průvodu

zdali se blázni chvíli ztiší...

smrt stlouká kříže za chodu

Pravíš jsme tu jak u divadla

nehodní hosté cizích rolí

kterým se barva z masek drolí

opona na zem nedopadla

chutnáváš pu-Eerh špetkou soli

klišé ti zírá do zrcadla

smýt obraz z tváře že prý bolí

že smrt tě tíží síra slin

žízeň tě trhá svírá hlad

že všeho je už akorát

a do vršena míra vin

že sotva síla je vše vzdát

jen zatlouct další ostrý klín

a v klínu těla umírat...)


A tím se jí do klína spouštíš

na bedra kladeš víc než vážíš

vydíráš kůži - drží - pouští


tvrdíš jí že ti tohle stačí

že stejně není nic než pád...

chceš dávat prý jen málo brát...

na jejím nahém těle svačíš

svým bolem dobýváš ten hrad

klid těla, které k tobě kráčí

tišit tvůj hlad tišit tvůj hlad


Jsi bráška, máš ji přece rád

dlouho - mníš - lze v ní spočívat?

 


1 názor

Manuamanua
27. 02. 2011
Dát tip
Talent.

Kačírek
14. 06. 2003
Dát tip
Krásné...

Adriana
06. 06. 2001
Dát tip
Samozřejmě TIP. Jinak to ani nejde.

Janis
02. 06. 2001
Dát tip
(hele..budu ti sem plácat jenom samý strašný nesmysly...ale ta mexická noc s okopanou zdí za hlavou byla strašně pěkná..jenom ty slunečnice..(zase kytky...zase TY kytky)..se mi nějak nevešly na papír..někdy si moc přeju umět malovat..dokreslit do všech rohů pokoje jejich ruce a nechat tmu svítit zase o chvíli míň..ono jí neubude...) (jojo....sem to hned říkala...zase nesmysly..zase TY nesmysly) *! :) ☼

Falka
07. 05. 2001
Dát tip
S láskou šílející Ondro... :o))) Pokračovat budu raději do Zpráv, protože mně tu určitě jde :o)))

Muff
07. 05. 2001
Dát tip
T

Sly
06. 05. 2001
Dát tip
Nejdou mi ps8t ypr8vz / tak alespo+nsem... Je večer a já píši Ti mail… Vlastně ani nevím co psát. Budu psát zcela spontánně a jen to, co mě napadne, ju? A jestli se Ti to nezamlouvá, tak tak, ale já vím, že ano, hihi… . Vidíš, už to začalo. Na to jak datluju, mi to všechno docela synchronizuje. Je úžasné pozorovat prsty jak se dotýkají čtverečků klávesnice a přitom vnímat zvuk a vlastní dech. Někdy to zkus, je to docela slušná lekce bdělosti. A ještě něco, to co napíši, nebudu po sobě číst, takže případné stížnosti či informace vyřizujte na nádraží. Třetí toaleta zleva. A pokud je tam nemáte takto seřazeny, tak se to má asi tak, že se s tím budeš muset smířit. To Ty přece umíš, viď, že by životní proud soucity a svobody? Možná. Jak tak koukám, to se nám to rozkecává, uvidíme. Možná, že jsem přišel na nový způsob psaní mailíků. Teda, ne že bych jich psal tucty, ale pár jich už bylo. Ale to Tě asi vůbec nezajímá, takže asi přejdeme k něčemu krásnějšímu. Hmmm… TY …. Jak se vynachází tvé žití na této planetě? Blaženě? Ach ano, tak jest, kvituji a spoluprožívám. Máme tu jaro a slunce již zapadlo. Teď mě napadá, víš, že naše planeta, zvaná Země, rezonuje okolo 8 Hz, což jsou mozkové vlny alfa, kterých se…ale to Ty víš, ale přeci jen Ti to tu napíši, dosahuje(ošklivé to slovo) při stavech uvolnění a následné meditace. I když toto slovo je velmi zavádějící, jelikož každý z nás představuje si něco zcela jiného, ber ho jen jako okruh, v němž možná… a zde mi docházejí slova, ale Ty chápeš… No to je najednou písmenek. Jujky dojky . K tvému mailíku, icq tu určitě někde bude, ale já jsem tzv. tech. Střevo, takže jsem rád, že zapnu počítač, něco vyťukám na klávesnici a pak se připojím na net. Bratr by si určitě rady věděl a možná tam i něco založil, jestli se teda zakládat něco má. Pak by mi to i vysvětlil a snad bych to i pochopil a… a pak by se děla vůle boží. Ale myslím, že by bylo jednodušší a pro můj čajem čarokrásně omámený mozek šetrnější, kdybychom se dohodli po netu či telefonu. Mimochodem mimo špičku je již od hodiny 19. , takže jestli bys chtěla, tak… O víkendech jsem činný v Dobré čajovně chomutovské. Takže k netu a podobným civilizačním nemocem přístup nemám, ale kdybys měla chuť a dostatek odvahy, tak Tě tímto zvu na šálek skvostného moku s případným přespáním v místnostech tamních. Jsem tam v zásadě celý víkend sám, takže pohoda. Spát je také kde, takže… Jsem tam od pátku do neděle. Jestli by ses tedy rozhodla vychutnat čaj a po té noc a případně i den s tvor jako jsem já, budiž přijato a dokonce řekl bych s jásotem. Mé srdíčko bude zaplaveno blahem a díky, když Ti to vyjde. Jak jsi písala, že mě není vidět na netu, tak to máš zcela jistě pravdu. Moc se tam nevyskytuji, jelikož jsem zahlcen poněkud jinými záležitostmi, pokud se to záležitostmi nazvati dá. Život je tak činorodý… . Ale přesto slibuji, že si budu pravidelně vybírat poštu a zprávy na písmáčkovi. Tož se ozvi, ju… Teda tys to už učinila, ale následně by to bylo též příjemné. Schvácen ťukáním datlujících prstů odcházím, hou… Díky Ti a případné stížnosti víš kam, …. S láskou šílející Ondra, zatím ne úplně, bohužel…

Bobísek
19. 04. 2001
Dát tip
Se slovíčky to fakt umíš... smekám!

Jim_Page_LZ
19. 04. 2001
Dát tip
fakt jsem to já Falčí :o) ... tedka co pisu diplomku nemam moc casu na cokoliv ... :o(

Aneta
18. 04. 2001
Dát tip
Falka, je to silné ! Príspevok do encyklopédie vzdoru, pripadám si, ako keď som sa voľakedy škriepila s ocom, že moje muchotrávky v košíku sú celkom neškodné :-) ale bol príliš múdry dať sa podviesť, viac než ja príliš tvrdohlavá :-) nemala som šancu, ani Tvoj bráško ju nemá :-)

Aneta
18. 04. 2001
Dát tip
Nedá sa to vydržať, keď si tvorím mrak, okolo prejde vysmiata Falka, a celý mi ho rozoženie. Neviem, či mrak naháňať, alebo dostať úpal, a sa s Falkou smiať :-)

Jim_Page_LZ
18. 04. 2001
Dát tip
padnul jsem na zadek ... fakt uzasny ... ;o) tipik ...

Falka
18. 04. 2001
Dát tip
Anetko :o))) Mraky jsou stejně jenom proto, aby se rozháněly... .o) Nejlíp sluníčkem... ☼ Jimíku...? Fakt jsi to ty...? Ráda tě po dlouhé době vidím... vítej :o)))

tOjik
18. 04. 2001
Dát tip
sVítí, svítí Falka nad hlavoů, nad hlavoůů... I / --O-- / I rozhodne TIP a dekuji (sestricko)

Ostrich
17. 04. 2001
Dát tip
Nádhera. Úlomky kostí v koláčích! Vinné číše! Obohacuješ jazyk, dokážeš do něj vnést něco, co v něm ještě nebylo, a děláš to přitom docela nenásilně, přirozeně, s radostí, mám pocit, že ty vynalezené obraty nemohou už vyvanout... To je první dojem, k tématu se jen tak z první vody vyádřit nelze. Dík. *

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
Tohle nemám dost sil jakkoli okomentovat.

Merle
17. 04. 2001
Dát tip
...

alina
16. 04. 2001
Dát tip
* * * !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je to moc hezký ... A že jsou ty Velikonoce, tak se se Sváťou přidáme ;o) Slovo to není jenom klam pouhý To není jen hříčka pro děvky a slouhy Srdce to cítí, je-li plné touhy Noc byla krátká Ale den bude dlouhý !!!

Bříza
14. 04. 2001
Dát tip
:::::::::::::c)

Janis
14. 04. 2001
Dát tip
ááchich.... Zavřeli vrátka,ale lid víry nevěří na štěrbiny díry a škvíry. Věří,že ve dveřích stojí sám Pán. On pro nás drží vrata dokořán. :-)(-: *!

PetrViP
14. 04. 2001
Dát tip
!!!

dablik008
14. 04. 2001
Dát tip
tohle si musim stahnout a poradne precist...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru