Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neboť tohle píšu tobě

28. 12. 2006
2
8
1219
Autor
mich
asi budu žít s někým úplně jiným.
i když si to nedovedu moc představit.
dennodenně se budu cpát sladkou marmeládou a nebudu se s nikým dělit.
sama budu ležet v prostěradlech, co jsou od tvýho sperma, a proto je neperu.
budu sama válet sudy uprostřed léta uprostřed louky.
sama si dojdu natrhat polní kytky.
za cizími půjdu do kláštera pomodlit se za druhé.
pozorovat hvězdy v jednom se naučím,
vlasy mi učeše hřebínek,
sněhem hodím do prázdna.
nikoho nebudu milovat
a snad mi bude líp...

8 názorů

Jezuita
07. 01. 2007
Dát tip
Drsoň - obecně vzato - ležet půl života v nepraných lůžkovinách - to už Drsoň je.Na výše zmíněném médiu by bylo možno objevit neznámé do té doby: kultury plísňové, bakterie, houby a drobnou faunu.Svatá Eulálie budiž pochválena.

martinez
07. 01. 2007
Dát tip
jasan... aj s drsoněm... :o)

Jezuita
07. 01. 2007
Dát tip
Jsem dub - vždyť je to celkem přípustná básnička.t

martinez
07. 01. 2007
Dát tip
Jezu, ale ona se tam nezavře... půjde se POmodlit, což je jednorázová akce...

Jezuita
28. 12. 2006
Dát tip
Do kláštera - jen se opovaž vkročit !

mich
28. 12. 2006
Dát tip
není, není..zdá se mně, že dneska trpíš tím, že nic není pro tebe nebo o tobě..nejspíš o tobě pro tebe na prostěradlech píše úplně někdo jinej..

mich
28. 12. 2006
Dát tip
není, není..zdá se mně, že dneska trpíš tím, že nic není pro tebe nebo o tobě..nejspíš o tobě pro tebe na prostěradlech píše úplně někdo jinej..

Ó
28. 12. 2006
Dát tip
...pomodli se za mě...do kláštera nechoď...no a s těma prostěradlama...a kruciš... tak vono to není o mně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru