Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My máme touhu!

14. 04. 2001
2
0
1108
Autor
Henry_Cold

Usínám s tužkou v ruce, čekám na další zázraky, už lépe dýchá moje srdce, na nebi nejsou žádné mraky. Oblohu jsem od pochyb očistil, podívej, sněží! Kde jsou mraky? jak já jsem se s úžasem divil, oni nedají nám to, co my taky... Vykřesáme si spolu půlnoční oheň, v noci ve vigvamu hoří náš den, v jeho žáru my spáleni stůněm, vzdycháme \tak si mě vem!\ Propálíme se podlahou, spadneme o patro níž na louku, běžíme chvíli ohradou, je to v nás, my máme touhu! Kampak jsme to došli? kroky hrdě vstříc bolesti, nebeské míle jsme přešli, stojíme na obzoru pelesti. Spatřujeme západ slunce, za měsíc ho vyměníme, nepotřebujeme žhavé bodce, i v dešti oheň zapálíme. Voodoo panenku jsem chtěl udělat, z lechtivce kterého ses dotkla, tobě ji chtěl jsem na hraní dát, ale proč bych to dělal, když Tebe mám rád... S tužkou jsem s tebou usnul, miláčku probuď, probuď mě! stužkou jsem Ti vlasy protnul, prosím, miluj, miluj mě...
Mikuláš
27. 04. 2001
Dát tip
nesedí mi tvůj styl rýmu... Tak jsem nebyl schopný vstřebat případný obsah

Mea
15. 04. 2001
Dát tip
Sen co vzbudí ze sna ...

Mámalibor
14. 04. 2001
Dát tip
ta se máááááá !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru