Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na pohovce

31. 12. 2006
1
13
1709
Autor
mich
záhy jsem se k tobě otočila zády
seděli jsme spolu na pohovce
žluté
co se její barvě směješ
jako sluníčko..ten gauč i ty
a bylo nám spolu krásně.
počali jsme
pak to přišlo...
...novej den
nový pokušení...atd....
pláč mě překvapil
kvůli chlapům nepláču
jen se otáčím zády
jsou pokaždý lepší

 


13 názorů

mich
01. 01. 2007
Dát tip
třeba jenom nejseš tak špatnej člověk já..a proto se tak cítíš..

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...představ si někoho, kdo už dávno něco vědět má a neví...nebo naopak někoho, kdo si klidně převléká spodní prádlo v zaplněném hledišti divadla...já osobně se cítím při čtení Tebe příliš mladý a nezkušený... ale teď mě švagři zvou na štamprlu...mizím....zavřete oči odcházím...

mich
01. 01. 2007
Dát tip
a konkrétně se stydíš za co? za to, o čem píšu..jak píšu..za to, o čem si občas mýlivě (a často určitě pravdivě) myslíš, že píšu.. pokora je dobrá vlastnost, tu já moc nemám. zato stydlivosti jsem plná..a málokdo to kdy odhalí..

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...víš ...já se s Tebou stydím rád...stydlivost beru dokonce... stejně jako pokoru... za vlastnot, která je v tomto současném materialistickém pojetí života...nedostatkovým zbožím...takže u Tvých básniček...poznávám sebe ...a za to Ti děkuji...

mich
01. 01. 2007
Dát tip
opět se stydíš..tak se nestyď..vždyť to je přece jedno..

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...po Tvém vysvětlení se stydín, že jsem ji nepochopil, ale to se někdy stává...

mich
01. 01. 2007
Dát tip
jsou dvojsmyslný..dost často.. ale tahle je naprosto přímočará. jakou v ní vidíš dvojsmyslnost?

mich
01. 01. 2007
Dát tip
jsou dvojsmyslný..dost často.. ale tahle je naprosto přímočará. jakou v ní vidíš dvojsmyslnost?

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
....Tvé básně jsou dost dvojsmyslné...a já vždycky uvažuju jestli to tak je, nebo jestli já jsem tak "zkaženej"...nebo jestli já jsem "tak normální"...

mich
01. 01. 2007
Dát tip
..proč? můžu-li vědět..?

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...když já se tak stydím...

mich
01. 01. 2007
Dát tip
to je škoda, od toho tady ta věc je, ne?

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...líbí se mi to...ale rozebírat to tady nebudu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru