Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komprese

01. 01. 2007
8
6
1923
Co na tom že tvůj cit vejde se do šablony mám sklony přehánět jsem vulkán říkají prostě mě necítíš nestojím o poklony mám jméno co ty víš zatímco potají chytáš jen nitky snů jež žít ti dovolí ve zlomcích všedních dnů to tvoje okolí co na tom že jsme si popletli trasy cesty za ten čas zas jiné cosi jsme poznali hranici překročíš tak snadno - to se nesmí co srdce dotkne se zlým ohněm popálí neříkej že není výčitek na tvé straně ze tvých slov vystrčí jedová tykadla co druhé necítíš jak vnímám ustaraně každou z tvých myšlenek co tě kdy napadla co na tom že jsme si slíbili co se nedá vzít ani darovat - byly to sliby mám jméno neznáš je chceš žárem spalovat a přitom zápalná směs ta ti chybí ...

6 názorů

***

Jezuita
01. 01. 2007
Dát tip
Nelíbí se mi.

alternic
01. 01. 2007
Dát tip
* *

Ó
01. 01. 2007
Dát tip
...to je moc dobré...asi nejlepší co jsem od Tebe četl...ale musím to ještě přečíst párkrát znova....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru