Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CZ in EU

19. 04. 2001
6
0
2958
Autor
Sadaf

Flákoty kýt (vepřové,hovězí...) a nejsme normální šílenost zvítězí a večer zprávy: dnes místo Husa spalují krávy...
Sandra
15. 10. 2004
Dát tip
:))

:-))..tip.

Climaster
25. 04. 2001
Dát tip
..mno jednu basen jsem na toto tema napsal....je videt, ze moc velkej vztah k zemedelstvi nemas....

Miroslawek
23. 04. 2001
Dát tip
natočíme film Spalovač krav

Naso
20. 04. 2001
Dát tip
Svatá prostoto! ...

Dantte
19. 04. 2001
Dát tip
Sáďo, děckama prý nezatopíš, uhlí dochází, plyn podražil - safra co pořád přikládat pod kotel světové ekonomiky?! Ale stejně ten Hus bylo nejklasičtější palivo na šest..a už jej nikdo nepředběhne!!

clovrdik
19. 04. 2001
Dát tip
:-))) viz. Dantte

Albireo
19. 04. 2001
Dát tip
Líbí tipně, Sady

brooklyn
19. 04. 2001
Dát tip
Libi taky , clovek by porad spaloval a spaloval .;o/

Suppe
19. 04. 2001
Dát tip
dal bych spalují se krávy...ale co, jinak dobrý.

Bacil
19. 04. 2001
Dát tip
Formou je to málem dvojhaiku :-)) a jinak se mi to líbí.

Funda
19. 04. 2001
Dát tip
Krásně jsem se při tom zasmál, i přesto, že když se nad tim člověk hlouběji zamyslí, tak to příliš k smíchu není.

Že by byl Hus infikovanej BSE?:-) Je fakt že spoustě svých současníků mohl přijít šílenej... třeba jeho kázání proti tehdejší "módě" vyzdobovat si příbytky lehce erotickými výjevy (cituji): "Ale pohřiechu, již lidé miesto svatých panen umučenie malují bláznivých panen frejovanie a naháčóv nepoctivých a mužóv divně a potvorně zpósobilých!" Anebo, což je pravděpodobnější, tu nemoc objevil, takže ho museli umlčet zpopelněním. Protože potvorně zpósobilí mužové a bláznivě frejující panny mohly bejt první nakažený!:)))

Astalavista
19. 04. 2001
Dát tip
Přestože je to v téhle kategorii, ten Hus mi tam moc nesedí, přijde mi to poněkud degradující.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru