Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aj vy máte radi Litchi?

01. 01. 2007
0
11
2783
Autor
johny45

Taká pi*^*#nka na nový rok...:) dufam, ze to nikto nebude brat vazne, viem, ze to je zle...:)

Aj vy máte radi Litchi?


Exotické ovocie,
fantastická chuť,
vždy nadvihnem obočie
na tú chuť nedokážem zabudnúť

Keď ho vidím na stole,
ohromne ma láka
lepšie ako beaujolais
už nemienim viac čakať

no keď po ňom siahnem
vrchol nedosiahnem
sekundová slasť
len ju neprepásť

zas a znova od hnevu kričím:

hrubá koža,
veľká kôstka
sekunda v ústach
a liči v piči !!

11 názorů

johny45
02. 01. 2007
Dát tip
Jo diky, ono je to cele zburane...ani som sa nesnazil nic v tejto veci staviat...:)

j. nick
02. 01. 2007
Dát tip
tohle brát vážně, to už by byl docela extrém:)) teda upřímně, nečte se to nejlíp, třeba ten čtvrtej řádek to dost bourá... ale za to silvestrovský pití absintu máš moje sympatie, i když je to jedno z mála pití, který sem o tomhle silvestru neochutnal:)))

johny45
01. 01. 2007
Dát tip
No ten posledny riadok "lici v pici" som myslel vazne...:) A to ostatne je asi mierna demencia sposobena celovecernym pitim Absinthu na silvestra...:))

..a po takychto veciach nasledovalo rano druhy den vytriezvenie...usmev... ..horsie ze su ludia co taketo veci aj myslia vazne..usmev...

johny45
01. 01. 2007
Dát tip
No ktovie, ci to bolo z jedla...:)

niniw
01. 01. 2007
Dát tip
heh johny, ty si sa asi prejedol ...

johny45
01. 01. 2007
Dát tip
Mne tam ta veta prave sedela...keby som ti to odrecitoval nazivo, sedela by aj tebe...:) No aspon na nieco to bolo dobre...som rad, ze som mohol pomoct...:)))

lukášj
01. 01. 2007
Dát tip
myslel som, že ti nevychádza rytmus

johny45
01. 01. 2007
Dát tip
No isteze drhne, ved o nic lepsie som sa ani nesnazil... Na zaciatku bolo... "a lici v pici" a okolo toho som musel nieco vytvorit...:) A ze je to picovina? Ved tak to aj bolo mienene...:)

lukášj
01. 01. 2007
Dát tip
človeče nejak ti to drhne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru