Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedné chvíli

Výběr: Print
02. 01. 2007
20
19
4251
Autor
Dolfiness

Vějíř ze závratě

Slova jako dech

Sepneme ruce

Poletíme do nebe..

Andělé bez křídel vrháme se za svými sny

Upracovanýma rukama bez peří a zázraků

Mlčky tě pozoruju Hoří ti oči

Máš v dlani slzu a trny a strach

Plápoláš nadějí

První a poslední laska je navěky


19 názorů

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
*

Ostrich
01. 12. 2009
Dát tip
Každá láska bude v tobě navěky. Dokážeš snad opravdu zapomenout? Tím potůčkem v tvé paměti pořád teče voda, i když se už dávno napojil na nějakou jinou řeku. Každá následující představa a myšlenka je sestavována z molekul těch rozbitých, vnější děj přestal, vnitřní přetrvá. Ostatně i my jsme z atomů, vytvořených kdysi v nitrech hvězd. A všechny prvky od železa výš se vytvářejí při zániku hvězdy, při výbuchu supernovy. Ale je pravda, že ty první výbuchy možná stvoří vzor, ohnou prostor k vlastnímu opakování. V tomto smyslu je první láska něco jako první, mateřská řeč. Ty ostatní se už učíme na jejím základě - ale ona určí významy. Posunout si je, porozumět, že existují ještě další - to dá ohromnou práci. První láska je tedy první pokus o společnou vnitřní řeč. První pokus o sebedání a druhéhovzetí. Skok do neznáma. Někdo zjistí, že to jde. Někdo se zatvrdí, že to nejde. Myslím, že naděje na možnost společné řeči v tobě vznikla a trvá.

Smíšek:-)
03. 02. 2008
Dát tip
*

Print
27. 10. 2007
Dát tip
amen...

martinez
27. 10. 2007
Dát tip
maličká, ale mám ju ráda :o) tak zas avi

megahit
20. 02. 2007
Dát tip
jaj, moc hezké a ze života

je plná života*

stenos
12. 02. 2007
Dát tip
Pěkný

Lucia6
12. 02. 2007
Dát tip
je to krasne:-)kromne horicich oci se mi ale strasne libi zakonceni,ze prvni a posledni laska je naveky...

fanfán
10. 02. 2007
Dát tip
...no...to je krásné...tak nějak miluji já...

orbital
30. 01. 2007
Dát tip
moc pěkné. je na tom něco co nekážu popsat... *

orbital
30. 01. 2007
Dát tip
moc pěkné. je na tom něco co nekážu popsat... *

domin.go
07. 01. 2007
Dát tip
hoří ti oči beru...jinak mě to moc nezaujalo...

martinez
03. 01. 2007
Dát tip
První a poslední laska je navěky... trošku tápu... nejsem si jistá jestli ta má poslední není vůbec první...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru