Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rudbekie

Výběr: Print, a2a2a, rebecca13, Fouckault
02. 01. 2007
17
22
4360
Autor
Markéta
Skořepiny květů
stlučené na dřeň svého vzepjetí
srdce po rubu
vyrvaná z křídel...
 
Živote, jsi to ty, jenž
propastem dáváš dna cyklů
a smrtelná čekání korunuješ
na letmý pohyb polní trávy?

22 názorů

Smíšek:-)
24. 10. 2007
Dát tip
*

Markéta
08. 02. 2007
Dát tip
Moc se mi líbí zaměření tvého klubu. Tak teda vstupuju :-) díky!

Vesly
05. 02. 2007
Dát tip
...Lehce třímané břímě... Líbí a moc :) Tip* Zdovolením klub...

Markéta
17. 01. 2007
Dát tip
děkuju rebeko za zastavení i za milé postřehy :-)

(závorka)
04. 01. 2007
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Markéta
02. 01. 2007
Dát tip
Fouckault: vřelé díky a2a2a: děkuji ti. vážím si tvé vstřícné odezvy, jako pokaždé. nicméně upřímně nevím, zda mé básně vyváží tvoji nezměrnou ochotu, píli a laskavost... co se týče volby témat... aby to nebyla v mém případě z nouze ctnost, protože já to snad ani jinak neumím :-))

a2a2a
02. 01. 2007
Dát tip
Názor připojuji až nynía ještě přidávám tip, na který jsem zapomněl. Markétko, já tě chválím pokaždé, a možná mi to není ani věřeno, ale já mám prostě z tvých básní, a tvé přítomnosti zde, upřímnou radost. Když tě totiž čtu, a tato báseň to znovu zřetelně potvrzuje, mám pocit, že čtu básně nadčasové, nadosobní, a ke všemu ještě krásné. Tvůj vklad je dvojí - filofofické ponořování dostupné, jak věřím, nám všem, a vyzrálý poetický projev. Obě sloky jsou bohaté, přičemž první je uvádějící a druhá korunující. A protože bych chtěl být alespoň mírně kritický, víc to stejně nejde, tak snad bych vypustil slůvko - polní. Přitom je svým způsobem vtipně na místě - všechna sláva - polní tráva, je to v dobrém vzájemném kontextu, ale i tak. A ještě něco. Líbí se mi, že se pouštíš do těchto témat, poněvadž poezii přísluší, a já zde na Písmáku mám občas pocit, jako by se jich dobří autoři báli, a nebo preferují výhradně co nejcivilnější projev. Obojí je na místě a obojího by se nám mělo dostávat.

Fouckault
02. 01. 2007
Dát tip
těžká i lehká zároveň****

Er
02. 01. 2007
Dát tip
... ten třetí, to byl morfio ... on ví

Markéta
02. 01. 2007
Dát tip
Nicol: to zní napínavě... a teď jsi na sebe práskla, že spíš ještě kolem čtvrté odpoledne :-))

Nicollette
02. 01. 2007
Dát tip
před chvílí se mi o tobě a o R. zdálo mělo to neskutečně mystickej nádech a byl tam někdo třetí *

Manan
02. 01. 2007
Dát tip
Zalíbilo

Markéta
02. 01. 2007
Dát tip
všem vřelé díky!

Print
02. 01. 2007
Dát tip
Je to on!*

Norsko
02. 01. 2007
Dát tip
nejsem, jsem jinde :-)

Zuzulinka
02. 01. 2007
Dát tip
smrtelná čekání....zaslouží korunovaci, zvláště tak nádhernou*

Sarrah
02. 01. 2007
Dát tip
moc*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru