Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SIETE 2007

Výběr: pozorovatel, G_B_Show, rebecca13
03. 01. 2007
6
76
6180

...akekolvek navrhy a ponuky vitane...usmev...

takze organizacny vybor - teda ja-assurballit, dunaj a zaki podavaju prve informacie o chystanej akcii v bratislave

takze zatial len takto narychlo zbuchana uputavka na akciu ktoru sme nazvali poeticky SIETE 2007

pojde o citanie autorov prevazne z literarnych serverov spojene s hudbou a vytvarnym umenim. zoznam ktory ponukam je predbezny. a vobec nie definitivny.

takze este raz:

kedy? 10.3.2007
kde? 13 kubíkov, Studená ulica /http://www.13m3.sk//

Kto?

slovo:

rebbeca13
lucija /literra.cz/
zaki
aššurballit
pozorovatel
gbshow
jt / petr_pan /
dunaj
Háber
xtruth
binna
hv /k6.sk/
colchicum
bix
stanca
lukášj
minim_sladkyj
zbora
skafararix
pan_brasovsky
zuzulinka
smetiprach /totem.cz/
luk malér

a este par otaznikov

hudba a vytvarnô:
Ľubica Christophoryová - Bix
Blue sundown / http://www.bluesundown.sk/  /- vypocut si mozete na www.radioa1.sk - v sekcii POHODA

Specialne:

divadlo poézie

76 názorů

doo...to bolo dneska???ja ze 13..super

misty: takže prídeš? Sa teším, chcem sa ti osobne poďakovať za splnenie sna:D

misty
19. 02. 2007
Dát tip
vdaka :)

..po 13,00...

misty
19. 02. 2007
Dát tip
mam este jednu organizacnu otazku - aka je hodina zaciatku tejto super akcie? :) mozem tam prist uz rano? :)))

..doplneny a upraveny program..ak to niekoho zaujima...

znie to teda dobre..fakt dobrý napad! Inak ten zoznam to je zznam prítomných alebo čítaních??Trochu ma to tu zmiatlo..A kto to bude čítať??

solomon...vole a co si cakal maracanu?...

solomon
11. 01. 2007
Dát tip
prostory na hovno ale....asi bych přijel....

aradis...nemyslim...ratam ze to bude trochu dlhsia akcia...takze ludia budu prichadzat a odchadzat... ...a radsej mat preplnenu malu salu...ako poloprazndu malu...

..a este jedno avizo...dalsiemu aktivnemu redaktorovi..usmev..

armand...norsko ma pravdu... ...ja este planujem jednu uputavku...s plagatikom a konkretnym programom... ..myslim ze taketo dielka fakt do zlateho vyberu nepatria... ..v kazdom pripde vdaka..usmev..

Norsko 1
10. 01. 2007
Dát tip
milý armánde, aššurballit čtvrtý výběr nechtěl a nechal si ho odebrat se slovy že toto do zlatého výběru nepatří :-)

Armand
10. 01. 2007
Dát tip
ah, výborně! :)

peri...opravene...dufam ze k tvojej spoojnosti..usmev.

pridem taktiez a rad. zoznamit sa s novymi ludmi(:

gr_4you
06. 01. 2007
Dát tip
to zní zajímavě, škoda že se tam nedostanu asik

...sloevnsky...len ked ta bude niekto prekladat...usmev... ...inak ano...usmev..

periskop...samozrejme...usmev...

inak, tip ti nedám;) A vďaka čomu máš výbery? :P

Ja normálne uvažujem nad tým, že by som aj prišla, tak potom prosím o to kompletné info;) Dík

palino8
05. 01. 2007
Dát tip
super, to znie dobre :)

Aššur: v poho - klidně do zpráv...

luk...musim sa spytat...okolo desiateho by sme sa s dunajom a zaki mali stretnut...a dohodnut aj tuto stranku.. ...lebo ako mi povedala ta zenska z kniznice s technickym zabezpecneim je to tam z ich strany poslabsie... ...takze potom dam urcite vediet...

Aššúr: ideální je kytarový kombo. mam nahranou muziku, zapne se na daťák. Bude? můžeš mě tam napsat - ááááááááách mé první zahraniční vystoupení, eště že sme se rozdělili. ;-)))

luk...ozvucenie by nemal problem...ak myslis mikrofon...naposledy tam boli... ...tak snad... ...takze ta mozem zapisat do zoznamu?..

Ašššššur: Projektor mam. Ozvučení?

Norsko
04. 01. 2007
Dát tip
ano, ašši, kdo chce, ten si to najde :-) tvých slov si ... cením, lidé by neměli tak blbnout

avi

..mohol by som poprosit o odobratie jedneho/dvoch vyberov?... ...velmi vam za ne dakujem...ale myslim ze do zlateho vyberu taketo dielko nepatri... ...okrem toho planujem dat este jednu uputavku...konkretnejsiu..kt. ak vella dodrzi slovo...budem mat v dlhodobych odkazoch... ...este raz dakujem za vybery... ...ale...

Jajáj, polku z vás vôbec nepoznám, takže to bude zábavné - žeby som bola jedna z tých, čo nedodržia slovo? :) Inak verejné odhalenie (síce pre vás asi dosť nepodstatné, lebo tuto málo vecí mám a na literre už všetko pomazané) - Leon_Chameau je alternick k Luciji.

Zuzulinka
03. 01. 2007
Dát tip
těším:-)

misty
03. 01. 2007
Dát tip
neviem, co bude 10.3., ale kcem prist pozriet, tak mi, prosim, nechaj jednu volnu stolicku v hladisku :) dik ..inak super napad :)

...uvazoval som o tom...ale tym ze sme zmenili priestory...musime zohnat projektor...alebo nieco na co sa to bude dat prehravat... ...ale inak by som ta bral hned..to je jasne..usmev...

a co takhle příspěvka, kde je slovo výtvarno a hudba?

tristes
03. 01. 2007
Dát tip
hm..sem v rozpacích

nicol..ano..ale da sa predpoklada ze nie vsetci dodrzia slovo..usmev... ...okrem toho je to este taky pocet kt. sa da zvladnut...

Nicollette
03. 01. 2007
Dát tip
sobota neni jich tam nějak moc na čtení? zkusim se dostavit, kvůli r.

Nicollette
03. 01. 2007
Dát tip
co je to za den?

Ariela
03. 01. 2007
Dát tip
aj ja pridem :)

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
sem kouzelna, co:)

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
to byl vtip :)

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
s romalem.. tou by byl haaardkooor.))) este tak tristes.. solomon.. a uz by to byla komplet vrazda:)))))))))

romale...zniet znie...ale este nechcem nic zakriknut..vies ako to chodi...aky je spolah... ...ty nechces dojst?..

...sak ja tam budem ked to organizujem..a dunaj taky..usmev...

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
no jen aby tam naci mi idoloveee byli.)

...ale je tam teplucka...a budes sa moct/musiet dotykat svojich idolov..usmev...

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
no nic moc teda jako... :))))

..inak tu je foto tych priestorov... http://www.mestskakniznica.sk/images/005.jpg

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
no a kdyz tam pojedou naci prazaci a lidi takhle kolem jako... z dalky myslim... tak by nemuseli jezdit pres breclav treba, ale stavit se pro me do zlina:))) my tu mame lepsi prechody nez sou ty na jihu...smerujici primo k blave:)))) tohle je poselstvi pro dalsi pripadne ctenare tyhle diskuze:)))

...ano je to v sobotu... ..tam regal s poeziou nie je..je to umenovedna kniznica...usmev... ...prespanie...nad tym sme uz premyslali..a je jasne...ze je to jedna z veci...kt. budeme musiet dotiahnut... ...vybavit nejaky intrak alebo tak... ...pripadne u niekoho...usmev...

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
teeeeda.. to je ale hvezdny obsazeni primo..i minim, jo, hah:) 10,3,, to je sobota, myslim, ze? prespani naky by bylo zajisteny? treba v kniznici? pod regalem s poezii?:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru