Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stromy

04. 01. 2007
9
15
4459
Autor
Lakrov

Šest a půl megabajtu (nejen) loňských poznámek. Novoroční třídění odpadu. To je teď v módě. Občas mě něco zaujme, ale příští čistkou už by to nemuselo projít. Co s tím? Poslat do světa na zkušenou? Tohle je taková sudba lesní víly moderního věku. Nebo reklama na "životní set".

 


Z tohohle mu udělejte kolébku, z tohohle stoličku a nějaké hračky. Z tohohle dřevěný meč a koně. Z tohohle židli a stůl. Tuhle hustou tmavou skupinku nechte stát. V jejím skrytu bude svádět svou jedinou opravdovou lásku. A tuhle světlou taky. Sem bude chodit odpočívat a poslouchat zpěv ptáků. A z těchhle silných na kraji mu udělejte postel a rakev.


15 názorů

Lakrov
07. 11. 2011
Dát tip
Pro Soňa: Děkuji za zastavení. Víc než samotné slovo stromy je zajímavá, občas možná až zarážející skutečnost, že stromy "žijí" často o hodně déle, než my, lidé. Díky za ocenění tohohle piditextíku.

Lakrov
06. 08. 2008
Dát tip
Pro mylenka: Je jich tam moc. Asi proto, že to slyším spíš jako monolog, mluvené slovo; a v záznamu mluveného slova se smí semtam klopýtnout. A ukazovat prstem. Jenže zhrát to neumím :-(

Marcela.K.
06. 08. 2008
Dát tip
Toho tohohle a tuhle a nakonec těchhle...je jich tam na mě moc...

Lakrov
18. 07. 2008
Dát tip
Pro vesuvanka: V tomto případě opravdu za málo :-)

vesuvanka
18. 07. 2008
Dát tip
Zaujalo mě... TIP a dík

Lakrov
09. 09. 2007
Dát tip
Avízo pro hrozinka30 Takový životní set pro uspěchané

Jolana19
20. 01. 2007
Dát tip
zvláštní jak v málo slovech spoustu toho ukryješ, a co kdybych jich pak bylo víc, asi by se roztříštily

guy
07. 01. 2007
Dát tip
*

Zuzulinka
04. 01. 2007
Dát tip
nepotřebuji vysvětlení, ale děkuji za ně, tak nějak jsem tomu rozumněla

Lakrov
04. 01. 2007
Dát tip
Pro Zuzulinka: Ať to vypadá jakkoli podivně, v rakvi člověk stráví (než se oba rozpadnou) nezanedbatelný časový úsek svého - existence svého těla. Činí to téměř polovinu toho, co proležel za živa v posteli. A smíříme-li se s faktem, že většina lidí vystřídá v životě několik postelí, dojdeme k závěru, že i prkna na rakev by měla být pořádná. Pro Alexei_Wroncki: Ani se nedivím.

Zuzulinka
04. 01. 2007
Dát tip
dobré třídění...silné na rakev*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru