Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polibky moře

06. 01. 2007
15
25
5226
Moře líbá břeh
stopy v písku hlazené
smutné vzpomínky

Slané polibky
s větrem vlny tančí si
tak přestaň plakat...

25 názorů

Ó
01. 03. 2020
Dát tip

pěkná... 


vážně hezký ;)

rubi
11. 03. 2009
Dát tip
hezké!!!!!!!! opravdu!!!!!!!!!

kdyby to bylo tak snadné, (aneb je tu prosinec - měsíc, který špatně snáším), díky za básničku.

mperdik
15. 07. 2008
Dát tip
Kýčovitě to na mne dýchá....

mperdik
15. 07. 2008
Dát tip
Kýčovitě to na mne dýchá....

Smíšek:-)
05. 05. 2007
Dát tip
na pobřeží lidských emocí.. pláč bývá velmi hořký je to někdy to jediné co nám zbude...*

palino8
17. 01. 2007
Dát tip
*

JenProTebe
10. 01. 2007
Dát tip
Diky za tu vzpominku Reny:P

Jezuita: tak tys to vystih :-D.... Díky všem

Jezuita
07. 01. 2007
Dát tip
Ono zde jde hlavně o cit a naše city jsou ptůsečníkem citů jiných.Tento jev zoveme intersexualita.

Norsko 1
07. 01. 2007
Dát tip
jakobych tam byl :-)*

Milly
07. 01. 2007
Dát tip
já jako Craeassy........ :-)

Craerassy
07. 01. 2007
Dát tip
také v tom nevidím klišé ani intertextualitu...jen nevím, jak to vyjádřit...nemusí jít pokaždé ani o něco originálního...pocit se dá stále vyjádřit mnoha způsoby...možná jen hledám něco, co se mě víc dotkne...tak asi:-)

no já se nechci přít o to, co je intertextualita, ale je to kritérium textovosti... To vím určitě... já ji spíš chápu jako tak, že si někde něco přečtu a třeba později se mi vybaví nějaká slova, co jsem už někde viděla, ale napadne mě k nim něco osobního, co se mnou nebo třeba s někým jiným souvisí... intertextualitu chápu trochu jako inspiraci, i když to asi není zrovna úplně správně.... A s tím, co je dnes originální, jak říkáš, plně souhlasím... i když občas se něco originálního najde ;)...

Fouckault
06. 01. 2007
Dát tip
myslím že nejde o žádnou intertextualitu.. to by muselo docházet ke komunikaci s nějakým jiným textem pomocí vnořeného odkazu.. spouštěče.. citátu.. v mém čtení k tomu nedochází.. klišé také nevidím.. ono skutečně originální asi na začátku třetího tisíciletí může být jen mlčení :-)

Crearassy: Já vím, že máš pravdu..... protože.... "jakýkoli text je jen průsečíkem textů jiných"... říká se tomu intertextualita (to nás učí ve škole, já si to nevymyslela :-).... a někdo tomu taky může říct klišé ;-).... přesto děkuji... a děkuji i všem ostatním :-)

Crearassy: Já vím, že máš pravdu..... protože.... "jakýkoli text je jen průsečíkem textů jiných"... říká se tomu intertextualita (to nás učí ve škole, já si to nevymyslela :-).... a někdo tomu taky může říct klišé ;-).... přesto děkuji... a děkuji i všem ostatním :-)

Sarrah
06. 01. 2007
Dát tip
Craerassy má pravdu......ale je milá*

Craerassy
06. 01. 2007
Dát tip
hvězdinko, u tebe se mi tak těžko píše názor a přitom nejde odejít beze slova...krásná je, to ano..ale ve mně je pořád pocit, že tohle už jsem četla...nemyslím tím něco jako kopie..to vůbec ne..jen to, že jsem tu nenašla něco, co by se mě dotklo dál, než jen slovem...

Fouckault
06. 01. 2007
Dát tip
líbí*

Incognito
06. 01. 2007
Dát tip
*

Jezuita
06. 01. 2007
Dát tip
Moc smutný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru