Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S upřímností

06. 01. 2007
8
12
2323
Autor
Ostružina
 

                Tak jako střep trhá maso, tak já sypu lidem sůl do ran. Jsem zlá, lžu. A kdo lže, ten krade a do pekla se hrabe. A trest, který mě potkal si zasloužím. Zasloužím si trpět. Snad bych všechny své hříchy spálila, nebo utopila. Možná natáhla na skřipec a pohřbila bych je někde hluboko, aby je nevyhrabali psi.

                 Všechny sny a touhy, byly mi upřeny.  Housle přestaly hrát už dávno a z barev tak pestrých a krásných jsou už teď jen odstíny šedé. Třeba jsem to vzdala kvůli těm očím, kdo ví? A v trávě, kde jsem se cítila tak strašně doma, mnou pohrdá i chrpa, která mě kdysi milovala. Objímala mě a hladila. A motýl, kterému jsem mohla říct všechno, řekl mi včera sbohem a odletěl. Smála jsem se na kostely. V noci, když ptáci kolem osvětlené zvonice připomínali můry. Teď se ke mně otáčejí zády. Šeptají slova, která bolí. A ta drobná víla, která se pořád smála a schovávala se za kmeny stromů, teď pláče. Kvůli mně. Taky pláču. Pláču do noci a prosím samotu, aby mi odpustila.

 

 

              Zasloužím si tě, mstivý a bezcitný živote..

 

 

                             ..přes slzy nevidím, už zase pláču…

12 názorů

Liane
01. 02. 2007
Dát tip
ježiši, slečno... kdo vy jste...? vy mi čtete myšlenky...

Liane
01. 02. 2007
Dát tip
ježiši, slečno... kdo vy jste...? vy mi čtete myšlenky...

LaMouette
14. 01. 2007
Dát tip
mozna.. as wodpustit sama sobje.. bude secko vypadat ouplne jinac.. hodne stesti..:-)*

jsi trapná! T

Ostružina
13. 01. 2007
Dát tip
Děkuju všem :o) .....

satannáš
08. 01. 2007
Dát tip
Moc hezké a neboj , bude líp . Tip

Ostružina
07. 01. 2007
Dát tip
Já taky ne :o(

Ostružina
07. 01. 2007
Dát tip
Já taky ne :o(

Jan (John)
07. 01. 2007
Dát tip
Móóóóc krásné a dojemné.Snad ti lidi odpustí že jsi jiná. I když tomu sám nevěřím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru