Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nebeský kočí

27. 09. 1999
0
0
1705
Autor
slavek

Projdem se pasáží Luna ti v rádiu zazní. Projdem se pasáží Luna zpívají blázni, na nebi hvězdnatém. Velký vůz řídí nebeský kočí vítr mraky třídí, nesklopí oči, když vypadneš z kola. Ne není pásů, jež mohou Tě držet. Jíst povadlých klasů, prosit či brečet úniku není.
slavek
02. 10. 1999
Dát tip
Bibuško. Víš skoro nikdy verše nečešu. Mohu s naprosto čistým svědomím (nebo naopak?) říct, že téměř cokoli co tu je je napsáno tak jak mě to napadlo, bez jakýchkoli pozdějších úprav. Proto ta mizerná kvalita.

Rivka
02. 10. 1999
Dát tip
Koukám na to už čtvrt hodiny a nějak mě nenapadá nic, co by se k tomu dalo říct... nebo spíš dodat...
Je to... No beze slov:-) Třeba jednou má slovní indispozice pomine:-)
Jo, a nefušuj nám s B.Ezim do řemesla, už dva jsou na sebepodceňování až dost:-)

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
Slávi? Já tim chtěla říct, že se mi líbí, když střílíš verše od pasu, když je chvíli nečešeš a neřadíš do fronty tak jak přišly, takhle je jiná než ostatní, opravdu mě chytla .... za to doufám, že tebe už pustila :-)

kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Slávku, jestli ti to pomůže, tak tě mám ráda a fandím ti, i když ti není zrovna veselo, kdyby ses usmál, fakt by ti to slušelo - třeba jen na chvilku - pro mně. Taky ti děkuju za kritiky, čtu si je i u ostatních - umíš pěkně zahřát dušičku, zimy se bát nemusíš, vyjde slunce, uvidíš.

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
slunce? Ano, nakonec vyjde. Jen aby nebylo příliš pozdě. :-)
Ale jinak moc děkuji za Vaše milá slova, Bibuško i Kačenko

Bibša
27. 09. 1999
Dát tip
Jo, chvilková, zdařilá, líbí, Slávo, jen dál touto cestou ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru