Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...o nesvobodě

08. 01. 2007
0
5
918
Autor
Jena

 

Osamělý orel hledí
jak vánek je svobodný
kam chce si pak letí
Já peří nemám pražádný
jak v koši smetí
bezmocí protkaný

s davem dospělých dětí
hraju ty hry prolhaný
Jednou však orla chytí
v zájmu jeho záchrany
okroužkují jeho bytí
já za něj budu nasraný
předstírat vám štěstí
za poslušnost myši dávaný
on smrt v napětí, já ruce v pěsti...
 
 



5 názorů

nemáš zač, hvězdičko moje mořská... :o)

Jena
08. 01. 2007
Dát tip
skvěle provokuje dik mořský koníku

Honzyk
08. 01. 2007
Dát tip
...porazenecky - -a podle textu uz predem, esi chapes jemnou nuanci...a nedopovezeny : symptom uskripnutyho palce mam potom....tak nejak...

Flavia
08. 01. 2007
Dát tip
Tak já se budu vyjadřovat především k myšlence, než ke stylu. S davem dospělých dětí se mluví fakt těžko, to jo. Ale jinak doporučuji začít nejdřív u sebe. Uvědomit si, že i ty(a já samozřejmě taky) jsi jen to dospělé dítě, co lže samo sobě... to je podle mě první krok ke změně. A pak, ruce v pěst samy o sobě nepomůžou. Chce to něco opravdu udělat a bez nenávisti ostatním ukázat, že to jde i jinak. Myslím, že to byl, Gándhí, kdo řekl ,,My musíme být ta změna, kterou chceme vidět na okolním světě." Jasně, mě společnost taky štve, ale jen jsem ti chtěla ukázat jiný pohled na věc...

Craerassy
08. 01. 2007
Dát tip
já myslím, že na nadávání na cokoli je nejlepší volný verš, víš...nesvazuje a nenutí tě dodržovat rytmus:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru