Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bleděmodré

07. 01. 2007
4
16
2485
Autor
Chiméra

jen tak...do tmy... (todle neni o sebevrazde, kdyby to tak nekdo pochopil)

Sedím na svý starý pohodlný posteli. V šeru. Jen malá lampička s bleděmodrým stínítkem stojící na dřevěné krabici, líně osvětluje zasloužilé plakáty na oloupané omítce panelákové zdi. Jehla zaprášeného gramofonu právě useda do svých starých kolejí obehrané gramofonové desky Edit Piaf. Hudba tančí spolu s šedivým kouřem Startky po pokoji. Jedinou společnost mi dělá stará slamněná figurína na zkoušení šatů. Mlčky tam tak stojí na svém podstavci a žije si svůj příbeh. Svůj vlastní bleděmodrý svět. Mému světu dodava bleděmodrost jen to stínítko.  Kouknu se na sebe do malého zrcátka. Nic se nezměnilo. Dokreslím na zrcátko červenou rtěnkou úsměv. No vida, přece jen se něco změnilo. Když však odložím zrcátko na postel, je vše při starém. Někdo mi  řekl, že život je takový jaký si ho zařídím. Sáhnu pod postel a vytáhnu žiletku. Vím, že tam mrška byla už jak dlouho schovaná. Pro všechny případy. Nakreslím s ní do  dlaně mé ruky novou čáru života a tu starou přeškrtám. Teď bude všechno přesně tak, jak jsem si to nakreslila......


                                                                 ...nebo ne? Dyt' si říkal  že život bude takový, jaký si ho zařídím....přeci

16 názorů

wawat
25. 05. 2007
Dát tip
auuu žiletka bolí, ale slova ??? slova hladí...

wawat
25. 05. 2007
Dát tip
auuu žiletka bolí, ale slova ??? slova hladí...

Chiméra
03. 03. 2007
Dát tip
Nojo, nekdo ma barevnej pohled na svet a nekdo bohuzel ten cernobilej...Ale ja si nestezuju, me celkem v tom cernobilym bavi zit :)

LaMouette
03. 03. 2007
Dát tip
spatny vjetsi.. to jo.. ty sou tu taki.. wo tom zadna.. Le proc este dalsi pridelavat.. dyz jich i tak je na sfjete habadej.. no ne?:-)) je lepci ten sfjet vylepcovat usmevavejma vjetsickama.. mno..:-) a neni zac.. pjekne se mi cetlo.

Chiméra
02. 03. 2007
Dát tip
a nebo takz spoustu tech spatnejch veci...:)...diky za kritiky :)

LaMouette
02. 03. 2007
Dát tip
mno.. ziletki sou prt pritazlivy.. si myslim.. Dyk sou tu akurat na to.. by se clovjek woholil.. a sup s nima zasejc zpatki do koupelny.. :-)) pac na sfjete je spoooousty jinejch uzasnejch a fascynujicich vjetsi.. no vazne..:-)*

Chiméra
30. 01. 2007
Dát tip
Precpan neprecpan, asi mozna precpan, ale proc nekdy neprecpat...:)) Dekuju za tip a tak..:)

Začátek je přecpán patetičností, ale za konec chtě/nechtě TIP a velký :)

Rían
28. 01. 2007
Dát tip
jo,ale když je toho na člověka už moc, tak to je takový osvobozující si to představovat:)alespoň nějakej únik-ikdyž maličkatej...

Chiméra
28. 01. 2007
Dát tip
Kez by to fungovalo...Ale zase je to takhle lepsi a je to ta spravna cesta, kterou mame jit i ze vsema starostma a radostma

Rían
28. 01. 2007
Dát tip
V poslední době mě dost často přichází na mysl obrázek z tohohle dílka...přeškrtám a nakreslím znova...krása...fakt :o)

Chiméra
11. 01. 2007
Dát tip
Treba to funguje, ale jak to clovek muze poznat,kdyz nevi jaka bude budoucnost..Kdyz si tu caru "opravi" ziletkou a zije si svuj zivot tak ja vi jakou z tech car zije...no...takze sme zas na mrtvym bode...:)

Rían
11. 01. 2007
Dát tip
ááá...žiletky,žiletky,žiletky...jsou tak neskutečně lákavé a fascinující :)

guy
11. 01. 2007
Dát tip
hm, docela dobrej nápad, s tou čárou života .. kdybych věděl, že to bude fungovat, tak bych to taky zkusil .. :-)

Chiméra
08. 01. 2007
Dát tip
Ted me tak napadlo, na to co si napsala: co na to budem rikat az nam bude treba padesat, a budem si cist ty nase vytvory...?Nejspis neco jako: proboha jak sme mohli tvorit takovy smutny veci, to sme se vubec nesmali??? Ono podle tech nasich vytvoru to tak vypada... ale ve skutecnosti se i smat umime :))

Anyz
08. 01. 2007
Dát tip
a jéje a jéje holky holky nějak ty nálady ojojoj hm pekne to je to jo to ano krásno:o) ale smutno:o(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru