Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pro

08. 01. 2007
1
15
1761
Autor
mich

jestli

najdeš

odvahu

ráda

na

ztuhlých

rtech

přivítám

zrovna

tebe

protože           (pro tebe)                                                                              

všechno

dělám

tak

špatně

že 

jsem

schopná

udělat

cokoli                  (pro tebe)                                          


15 názorů

mich
09. 01. 2007
Dát tip
..poslaná pusa není žádná pusa..

Ó
09. 01. 2007
Dát tip
..posílám Ti pusu ...

mich
09. 01. 2007
Dát tip
mně jeden ex vžycky říkal: "já ti rozumím, ale nechápu tě.." takže ti chci říct, že já ti rozumím, a dokonce tě i chápu:)

Ó
09. 01. 2007
Dát tip
...já Ti rozumím...a Ty mně nerozumíš...

mich
09. 01. 2007
Dát tip
ty mně nerozumíš, já ti rozumím..

mich
09. 01. 2007
Dát tip
ale néééééé, to znamenalo, že jsem schopná všeho kvůli sobě samé..kvůli svojí debilitě.."pro tebe" (v závorce) znamená, že jsem všeho schopná i kvůli svýmu milenci..ale opět je to spíš o mně..protože dělám všechno tak špatně, že jsem schopná udělat naprosto všechno (cokoli, hlavně, že je to "nehezký")..

Ó
09. 01. 2007
Dát tip
....vidíš jak my dva si krásně nerozumíme...ale funguje to /tady Watson..nevím jak se to píše ...z těch detektivek.../

mich
09. 01. 2007
Dát tip
ale néééééé, to znamenalo, že jsem schopná všeho kvůli sobě samé..kvůli svojí debilitě.."pro tebe" (v závorce) znamená, že jsem všeho schopná i kvůli svýmu milenci..ale opět je to spíš o mně..protože dělám všechno tak špatně, že jsem schopná udělat naprosto všechno (cokoli, hlavně, že je to "nehezký")..

Ó
09. 01. 2007
Dát tip
...to je v pohodě...tentokrát to na sebe nevztahuju...i když tvému druhému já zavidím i nezávidím...rozhodně je to ale jiné než píšeš povětšině...a i kdybych nechtěl..můžu si to dát do oblíbených...tak...

mich
09. 01. 2007
Dát tip
to "pro tebe" je v závorce..takže to nutně neznamená, že je to kvůli někomu..to, že je člověk schopnej všeho..

Ó
09. 01. 2007
Dát tip
...tuším, že sis přečetla jen druhou polovinu...ale já nepotřebuju potěšit...potřebuju, aby mi někdo pořádně nakopal...

mich
09. 01. 2007
Dát tip
nepoděkuju, protože ta věc není o oběti..

Ó
08. 01. 2007
Dát tip
...je to na jedné straně krásné...na druhé straně strašné...když si člověk uvědomí co těch pár slov může znamenat...někdy chceme pro druhého udělat to nejlepší...a ublížíme mu...jindy mu chceme třeba i ublížit...a on z toho těží...obětujeme se a jsme nešťastni...a můžeme být taky šťastnou obětí...jsem i nejsem ...PRO....asi mi nepoděkuješ...za kritiku...

Rabb
08. 01. 2007
Dát tip
pár slov a je popsanej celej papír.. :-)

Ufounek
08. 01. 2007
Dát tip
někdy to tak je, chceme tak strašně moc, všechno udělat krásně, správně, až se dohrabeme úplně do jiného konce ...je krásně pravdivá .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru