Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidi

10. 01. 2007
4
20
2066
Autor
Deni

je to sentimentální, leč pravdivé !!! souhlasíte ?

Jsou lidi,
kteří potřebujou,
aby je lidi potřebovali
.

 


20 názorů

rediard
13. 06. 2010
Dát tip
anoo, je to tak :-)

etna
09. 02. 2007
Dát tip
souhlas:)

Deni
11. 01. 2007
Dát tip
Rabb: co to má společnýho s Bohem ? Rom.Spr.holka: můžu potřebujou nahradit potřebují,ale takhle je to výstižnější :-) Senior : na tvůj názor se vždycky těším :-)

SENIOR
10. 01. 2007
Dát tip
Neobjevné. Místozaplácivé. Nehodnoceno.

Makrelka
10. 01. 2007
Dát tip
Já si myslím, že všici potřebujeme, aby nás druzí potřebovali. Více či méně.

Makrelka
10. 01. 2007
Dát tip
Já si myslím, že všici potřebujeme, aby nás druzí potřebovali. Více či méně.

Štírka
10. 01. 2007
Dát tip
...to by bylo na delší probírání... zkus se podívat na eneagram...

Mimochodem, proč ta nespisovnost?

Souhlasím se Štírkou, vážne by mě zajímalo těch dalších osm... O Bohovi netřeba už polemizovat. Buď je, nebo není. Nechť se každý rozhodne.

Rabb
10. 01. 2007
Dát tip
RSH, v tom přápadě jsme mu udělali službu.. ..kdyby totiž Bůh spáchal sebevraždu, tak by se nedostal do nebe.

Štírka
10. 01. 2007
Dát tip
...je to jeden z devíti základních typů povah...:-) ...takže pro mě to nic neobjevuje... a je to prostě tak...

Říká se, že to my, lidé, (ti, co ho nejvíce potřebovali) jsme ho oběsili.

Rabb
10. 01. 2007
Dát tip
RSH, Bůh je mrtev už hodně dlouho.. ..oběsil se, když viděl, jak to tu vedeme.

A co Bůh? Ten nepotřebuje, abychom ho potřebovali? Jinak zmizí z našeho světa a bude mrtev.

physis
10. 01. 2007
Dát tip
no asi jsou no

neni to sentimentální 1+1=2 taky neni a věty, jako: mam tě rád, potřebuju tě, chybíš mi... přestávaj bejt prošvihlý neni nic jednoduššího, než napsat něco ošklivýho, tak ošklivýho, že to tu ještě nebylo potěšit - rozesmát - to je kumšt

Sarrah
10. 01. 2007
Dát tip
ano, tato naléhavost je v mnohých z nás....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru