Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve vaně

10. 01. 2007
9
32
5851
Autor
aleš-novák

jen mi to v žádné televizi nechtějí vzít, nevím proč...

luxusní koupelna, vana na lvích nožkách, plná  horké vody...ve vodě leží muž, podle prvních záběrů (je vidět detail obličeje )působí velmi spokojeně...

kamera se  pomaličku postupně vzdaluje, z vody se stále kouří, muž má položené ruce na krajích vany...hudba je podezřele klidná...

po dvaceti vteřinách se kamera pomalu podívá na vanu z boku, po stěně stéká pramínek krve z mužova zápěstí...

 

 

 

 

GILLETTE - PRO MUŽE TO NEJLEPŠÍ   !!!

  


32 názorů

toyenka
03. 11. 2016
Dát tip

Asi jste to nezažil.. já ano.. ne jednou...


MILANO555
24. 04. 2013
Dát tip

No ale zase, ať to není ten pískající nočník, co reaguje na vloženou tekutinu....


Kočkodan
23. 04. 2013
Dát tip
Párování jim dovolíme, nesmí se ale párit, vzdyt by jich pak bylo jeste víc! Nocník je opravdu lepsí, tam budou sedet tak dlouho, dokud neslíbí, ze uz nenatocí zádnou reklamu.

MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

To je překlep. Nočník, separovat už je správně....


na Točníku se párovat? :o)


Kočkodan
23. 04. 2013
Dát tip
Tak dobrá, na hrad. Ale Tocník a separovat.

MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Na Hrad na hrad!  takové lidi tam potřebujeme. A jedna technická:Kočkodane, severní točna není naše....


Kočkodan
23. 04. 2013
Dát tip
K tvurcum reklamy by se melo nenápadne pritocit, obtocit krcek provazem a porádne pritáhnout. Alternativne poslat do vyhnanství na severní tocnu.

MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Někdo to točí, někdo se otočí, někoho vytočí, s někým zatočí.Reklama musí oslovit zaujmout. T


nepřímo k tématu...


:D :D *

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
:)))))

snake_01
17. 02. 2010
Dát tip
Leží Marat ve vaně, vypadá dost zdrchaně. Hledám chvíli vhodnou, kdy si do něj bodnout. tip.

k tématu :o)

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
Neroušek se ani nediví-málo krve! PS. Těch podřezaných by muselo být aspoň pět!*

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Já ve vaně dokonce i hraju:-) My máme totiž v našem městě klub, který se jmenuje Vana:-). Dnes jsme tam měli zkoušku:-). Tedy-včera-je totiž neděle...:-) (a mám dost času...:-)

jo, dobrý nápad...číst pod sprchou ve vaně...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
No, já nevěděla, že ta vana takhle dopadne... Já jsem se chtěla "po ránu" či spíše večer vykoupat, abych už pak nemusela:-D... (jinak-taky mi to evokuje obraz "Marat ve vaně:-D") (nebo snad - marast ve vaně?...:-), ou fuj, už toho nechám a jdu... do sprchy...) :-) (vanu naštěstí nemáme...)

to si tedy vybíráš témata, po ránu...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Jejdanánku... :-D Černý humor...* (ono by to bylo možná ještě černější, kdyby se ten klasický slogan proměnil v duchu feminismu na "Gillette - pro ŽENY to nejlepší:-D)... (nebo ukradnout Fernet stocku:"I muži mají své dny..."?)

ale zas by přibylo svobodných mladých žen :o)

Marcela.K.
21. 03. 2007
Dát tip
:-))) se obávají, že po tak skvělé reklamě by jim ubylo rapidně mužských na koláči sledovanost:-) T*

aha, já takové věci dostávám pod stromeček každý rok...teprv teď mi to došlo :o)

a to se ještě neozval žádný znalec, jak se správně píše Gilette...že bych to trefil napoprvé?

pardon * - a pro mě už to netoč, já to vidím! :)))

Hahahahahaha :))) - cyniku!

no, není nad to se na pohřeb oholit...:o) možná to někdy i natočím...

avox
10. 01. 2007
Dát tip
A kdo je vrah? ...Když má teda obě ruce na okrajích vany?! Ale Fuj, to snad raději nechat plnovous!!!

já myslel, že hladce oholený muž okouzlí každou ženu, o koníku nemluvě :o)

a sem ty lákáš křehké a něžné mořské koníky?! styď se!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru